SPARA 24 US$
Orbitz.com
Expedia.com271 US$
Trip.com295 US$
Omdömet skrevs 27 augusti 2020

Fantastisk mat och dryck på restaurangen, otroligt gott, mycket bra service men inte billigt.
Spännande god frukost med många lokala delikatesser.
Otroligt rum; Stort, snyggt, rymligt, modernt med alla tänkbara bekvämligheter.
Mycket trevligt Poolområde på taket med soldäck, bastu, bubbelpool och pool.
Lite bökigt att ta sig dit med bil men på hela taget ett fantastiskt ställe att bo dock ganska dyrt.

Rumstips: Missa inte bastun på taket eller frukosten
Tack Waitong
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Här kan man inte annat än trivas. Rymligt rum med idel skandinavisk snyggt avskalad design och lägg där till designglas. Ganska liten spa-avdelning men hotellet var inte fullt så det löste sig till sist. Bra service rakt igenom. Vi återkommer gärna!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 628sofias
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Nyfikenheten skulle stillas så det blev en övernattning lör/sön - ett hundrum bokades, 500kr i extra kostnad - alldeles för dyrt!
Rummet var rymligt men alldeles för beige, hade önskat ”sommartäcke” och påslakanen var så fulla av stärkelse och var inte ”liggvänliga”(gällde även tygservetterna).
Rooftop var cosy denna sköna dag - där åts gazpacho innehållande ”på - längden-skuren-gurka”som var näst intill omöjlig att äta med sked - men soppan smakade utsökt så klagomålet blev - serverades alldeles för lite av den i soppskålen! Charkbrickan var ordinär med bautastorlek på gröna oliverna - summasumarum smakfullt men dyrt!
Middag i Bistron, med servitör som utförde sitt uppdrag exemplariskt, åts bergtungafilet m överdådig skaldjurssås och fräscha tillbehör!
Men det bästa var frukostbuffén - så himla gott och vällagat - den näst bästa hotellfrulle ever - bästa Scandic Ishavshotel, Tromsø so far...!
Trevligt bemötande på alla plan - men dyyyrt!

Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Bra rum, trevlig personal och bra spaavdelning. Rekommenderar att ta en drink eller äta middag på takbaren/takterrassen! Frukosten var verkligen ett stort plus. Ett hotell blandat modernt med småländskt lokalt.

Tack Akarls
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Riktigt ball och varm mat, personalen är ett gäng sköna lirare och rummen är riktigt feta med luftkonditionering tystare än förra hotellet. Omdömet måste vara 200 ord så jag skriver lite extra grejer.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack samlB2064TL