Kostnadsfri avbokning till den 21-03-14
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-14
Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 21 US$
eDreams272 US$
Expedia.com272 US$
Hurb279 US$
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Nyfikenheten skulle stillas så det blev en övernattning lör/sön - ett hundrum bokades, 500kr i extra kostnad - alldeles för dyrt!
Rummet var rymligt men alldeles för beige, hade önskat ”sommartäcke” och påslakanen var så fulla av stärkelse och var inte ”liggvänliga”(gällde även tygservetterna).
Rooftop var cosy denna sköna dag - där åts gazpacho innehållande ”på - längden-skuren-gurka”som var näst intill omöjlig att äta med sked - men soppan smakade utsökt så klagomålet blev - serverades alldeles för lite av den i soppskålen! Charkbrickan var ordinär med bautastorlek på gröna oliverna - summasumarum smakfullt men dyrt!
Middag i Bistron, med servitör som utförde sitt uppdrag exemplariskt, åts bergtungafilet m överdådig skaldjurssås och fräscha tillbehör!
Men det bästa var frukostbuffén - så himla gott och vällagat - den näst bästa hotellfrulle ever - bästa Scandic Ishavshotel, Tromsø so far...!
Trevligt bemötande på alla plan - men dyyyrt!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Bra rum, trevlig personal och bra spaavdelning. Rekommenderar att ta en drink eller äta middag på takbaren/takterrassen! Frukosten var verkligen ett stort plus. Ett hotell blandat modernt med småländskt lokalt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Akarls
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Riktigt ball och varm mat, personalen är ett gäng sköna lirare och rummen är riktigt feta med luftkonditionering tystare än förra hotellet. Omdömet måste vara 200 ord så jag skriver lite extra grejer.

Tack samlB2064TL
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

En gång om året landar vi på PM & Vänner. Det har blivit en tradition. Av många hotell i Sverige så sticker detta hotell ut speciellt. Hög klass, bra service, god mat och en underbar takterrass med pool. Blir aldrig besviken här

Tack Maltbroder
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Vi stannade en natt på genomresa och blev mycket positivt överraskade. Vackra rum, underbar takterrass och superbra bistro. Allt gjort med eftertanke och noggrannhet med de små detaljerna. Baren på taket är superfin!

Tack annaruh