SPARA 29 US$
Expedia.com275 US$
eDreams278 US$
FindHotel301 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Vi stannade en natt på genomresa och blev mycket positivt överraskade. Vackra rum, underbar takterrass och superbra bistro. Allt gjort med eftertanke och noggrannhet med de små detaljerna. Baren på taket är superfin!

Tack annaruh
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Hotellet ligger mitt i Växjö och på grund av gågator lite svårt att hitta fram till. Väl där gick incheckningen snabbt och smidigt. Ljust och fint rum som var välstädat, vilket man alltid tackar för. Väldigt kallt på rummet när vi checkade in, kanske sparar man på kostnader i dessa Coronatider, men vi fick snart upp värmen. Bra frukost och smidig utcheckning. Testade inte takpoolen på grund av Covid men det såg trevligt ut. Vi hade rum mot torget och stördes lite av musik och högt sort sent på kvällen men lyckades inte lokalisera källan.

Tack 490satishs
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Modernt hotell med pool och bastu på taket. Om du ska stanna till i växjö så kan jag varmt rekommendera det här hotellet. Det är snyggt inrett med mycket slänga sängar. Bra resturang och två pooler på taket med solstolar. Det finns också en bastu med panorama glas med fin utsikt. Passionsfrukt är trevlig och hjälper till med det mesta.

Tack MrJohannesx
Omdömet skrevs 1 juni 2020

God mat och underbar dessert samt trevlig servitör. Städningen väcker dock frågor - golvbrunnen i duschen var full med hår när vi kom. När den bristande städning påtalades fick jag ingen ursäkt och fick dessutom själv begära prisreduktion. Det blir inga fler övernattningar!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack mariahS9414OV
Omdömet skrevs 28 maj 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell där allt var till belåtenhet. Fint rum och bra frukost men det kändes lite väl trångt vid frukosten med tanke på Covid och lite handsprit hade känts bra. Skönt att kunna ställa undan bilen i ett garage.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Kassler66