“Jättegott!!”

Kök: Sushi, Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Jättegod mat, gillades av hela familjen, väldigt serviceminded personal, tog liiiite lång tid att få maten. Rekommenderar bordsbokning.

Tack Margarstu

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Valde denna tack vare trip och det blev en smakupplevelse utöver. Vi tog smakmeny med 5 rätter och varje rätt var en upplevelse i sig, väldigt gott och fräscht. Välkomponerade och balanserade rätter som vi varmt rekommenderar. Kommer vi tillbaka till stan så kommer vi åter hit.

Tack annawQ783NX
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang, japansk.
Min fru och jag tog in 5 rätter, råbiff, biff
Tonfisk, fläskdumplings och Bao med kyckling. Och i nämnda ordning rankar vi också rätterna. Mycket trevlig personal, har bara gott att säga.
Rekommenderas starkt! Verkar hittills vara outstanding i Växjö.

Tack Lithander
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Vad mer kan man säga, när man i grunden älskar tapas och japanskt / riktig asiatisk kokkonst, så serveras dessa båda i en underbar kombination.

Fantastisk service dessutom.

Finns bara ett fel: Att ni inte är etablerade i Ängelholm eller åtminstone Helsingborg.

Datum för besöket: mars 2020
Tack StefanJ227
Omdömet skrevs 3 april 2020 från mobil enhet

Mycket bra sushi, fisken kändes färsk och fräsch för att vara utanför en fiskestad vilket var trevligt att se.
Råbiffen ingen höjdare. Köttet kändes nästan rimmat? Sidoeffekt av att salta den alldeles för tidigt.
Trevlig servitris om än lite virrig, ölen glömdes bort för en i sällskapet men åtgärdades så snabbt som möjligt.
Härligt ställe annars!

Datum för besöket: april 2020
Tack Andreas85_123

Resenärer som tittade på Izakaya Moshi tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt Izakaya Moshi? Berätta vad du tyckte!