“Utflykt”

Askelyckans Konditori
Rankad som nr 1 av 4 Kaffe och te i Växjö
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi behövde lite snabb energi under shoppingen och blev rekommenderad att välja Askelyckan.
Beställde varsin varm bagel, latte och en liten chokladbit.
Kaffet var fantastiskt gott, djup och fyllig smak. Det ätbara, OK.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Petra58g

Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Här finns allt du kan önska. God espresso och varm choklad. Bästa läge mitt i city. Mysigt hus. Trevlig uteplats sommartid. Tyvärr obekväma trä stolar inomhus. Trist att personalen måste plocka i brödet med händerna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Johan J
Omdömet skrevs 18 december 2019 från mobil enhet

Vi tog Budapestbakelse och satte oss på ovanvåningen.
Mysig julpyntad miljö, god bakelse och gott kaffe.
Vi kommer säkert hit igen :)

Datum för besöket: december 2019
Tack Cecilia_73
Omdömet skrevs 11 december 2019

Askelyckan är ett klassiskt fik i centrala Växjö. Har en mysig uteservering på sommaren. Fina kakor och smörgåsar men till ganska höga priser.

Datum för besöket: juni 2019
Tack BjAr
Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

En utmärkt cappuccino och ett litet smarrigt bakverk för en anständig summa pengar i en trevlig miljö är ju väldigt bra. Men det är lite tråkigt och tyst - inget trivsamt sorl, trots att det är gäster. Så det blir bara en 4:a

Datum för besöket: november 2019
Tack JanN380

Resenärer som tittade på Askelyckans Konditori tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt Askelyckans Konditori? Berätta vad du tyckte!