Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
eDreams89 US$
Agoda.com89 US$
Orbitz.com89 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt litet hotell med bra parkering, gångavstånd till centrum och väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Vi hade hundar med oss och det var inga problem då vi fick ett rum nära utgången. Vi fick även tidig incheckning utan några som helst bekymmer. Inte det modernaste hotellet men väldigt trevligt ändå. Hit kommer vi gärna igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Frieserchrissy
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Centralt läge och lugnt. Trevlig personal. Lätt att ställa bilen här. God frukost. Kan rekommenderas varmt.
Att boka via mobilen eller nätet är mycket enkelt. Bekräftelse kommer snabbt och smidigt. Gillar.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Blad4763
Omdömet skrevs 3 mars 2020

Ofräscht (t ex ett smutsigt och uppenbart använt glas i badrummet), dålig lukt och väldigt lyhört. Ingen personal på plats som man kunde prata med. Minsta ljudbild korridoren och från närliggande rum hördes.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 964irinav
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Ett enkelt hotell men ändå helt okej för det priset. Bara drygt fem minuters promenad till city. Fräscha rum, enda klagomålet att duschkrämen hade herrdoft. Ta med egen duschkräm/schampo. Finns gratis te och kaffe i en automat dygnet runt.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Elinluna
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Vi bodde i ett trebäddsrum med tre enkelsängar. Hotellet var enkelt, men rent och mycket prisvärt. Hotellet rekommenderas om du vill ha en enkel och prisvärd övernattning. Ta med hårfön om du behöver det, finns inte på rummet. Finns inget kylskåp/minibar heller.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Elise A