Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams88 US$
Travelocity88 US$
Orbitz.com88 US$
CheapTickets88 US$
Agoda.com88 US$
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Ett enkelt hotell men ändå helt okej för det priset. Bara drygt fem minuters promenad till city. Fräscha rum, enda klagomålet att duschkrämen hade herrdoft. Ta med egen duschkräm/schampo. Finns gratis te och kaffe i en automat dygnet runt.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Elinluna
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Vi bodde i ett trebäddsrum med tre enkelsängar. Hotellet var enkelt, men rent och mycket prisvärt. Hotellet rekommenderas om du vill ha en enkel och prisvärd övernattning. Ta med hårfön om du behöver det, finns inte på rummet. Finns inget kylskåp/minibar heller.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Elise A
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

En spontan bokning inför en konsert gjorde att jag bokat detta hotell. Har bott där en gång tidigare. Lungt och fridfullt, välskött, trevlig personal. Varmt på rummet men en värme böljande kan ingen klaga på. Återkommer säkert

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack h_kanj430
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Trevligt som vanligt.
Tredje gången jag sover över här.
Lite slitet,men rent. Trevlig personal. Frukost bra. Toppen med parkering. Läget utmärkt.
Är man känslig för ljud kan man be om ett rum in mot gården. Det är en del trafik mot gatan.
Ansolut värt pengarna!
Jag kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack monikagustavsson
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Har bott på hotellet ett antal gånger för enklare övernattningar av privat karaktär under flera år. Servicen nådde botten under senaste vistelsen då handduk på rummet inte fanns vid incheckning och ingen personal tillgänglig. Utöver detta hade hotellet inkvarterat många gäster som uppenbarligen besökte hundutställning i stan. Det var ett bottenbesök. När jag påtalade att ingen handduk fanns på rummet innan utcheckning blev reaktionen att de haft problem med städning och att det skulle bli bra nästa gång. Tror inte det blir någon

Datum för vistelsen: november 2018
Tack janerikl2015