Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com138 US$
Priceline138 US$
Travelocity138 US$
ClarionCollection150 US$
Orbitz.com138 US$
Omdömet skrevs 9 december 2021 från mobil enhet

Trevlig serviceminded personal i receptionen. Bekvämt hotellrum, rent och snyggt och bra dusch. Extra plus att hotellet bjuder på kvällsbuffe. De tillhandahåller även fika vid receptionen. Frukost var riklig och gav en bra start på dagen. Läget är centralt och nära till allt i Växjö.

Rumstips: Nära tågstation och ligger i princip på gågatan. Nära till konserthuset.
Datum för vistelsen: december 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Orjan1961
Omdömet skrevs 2 december 2021

Vi låg över här en natt i samband med konsert på Konserthuset. Mycket centralt och bra läge. Rummet var rymligt och välstädat, fräscht och tyst. Badrummet också fräscht. Bra gemensamma utrymmen och de två ''unga männen'' i receptionen mycket trevliga och hjälpsamma (heder åt detta). Gratis fika och middag på kvällen ingår (hann vi dock inte med att äta). Frukosten helt OK, men baconen och köttbullarna kunde stekts ytterligare lite till. Aningen liten frukostmatsal men är man uppe med tuppen är det inga problem. Parkering finns på hotellet (kostar extra) men några hundra meter därifrån finns billigare (gratis på nätter och helger) parkeringar. Att ligga över här kan REKOMMENDERAS att göras.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 1 december 2021

Medelmåttigt hotell med relativt tråkiga rum. Vi hamnade i en byggnad som låg ca: 150 meter från "huvudhotellet". Det positiva med vistelsen var att den ingick mat i hotellbokningen. Passar personer som har mindre krav på sitt boende för det är ändå relativt prisvärt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack KristianB_1234
Omdömet skrevs 24 oktober 2021 från mobil enhet

När man minst anar det kan man bli överraskad! Vi blev oerhört imponerade av personligt bemötande, strålande service och mycket trevliga umgängesytor med äkta hemkänsla. Mat ingick, kaffe fanns tillgängligt i receptionen dag som kväll, och till det erbjöds hembakat hallonpaj. Vi kommer gärna tillbaka!!

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack monicabB8361OW
Omdömet skrevs 23 september 2021

Bokade konferens för 13 personer. Jag blev inte informerad om att alla deltagare utom jag själv skulle få bo i annexet. Rummen i annexet var sunkiga, små och en del duschar var så dåliga att de inte gick att använda.
Konferensrummen låg också i annexet och trots att alla konferensrum var lediga så fick vi ett i källaren, som var instängt och allmänt trist. Dessutom hade toaletten där nere troligen inte städats på veckor...
Jag fick bo i huvudbyggnaden, trevlig och fräscht rum, dock litet. Härligt takdusch!
Varmt rum, ingen AC, måste ha fönstret öppet vilket innebar att jag väcktes tidigt pga. gatan utanför.
Jag fick först fel rum och dessutom nyckelkort som gav mig tillträde till de rummet!
En annan person bodde redan i "mitt rum". Kändes obehagligt med så dålig kontroll av nyckelkorten och rumsfördelning.
Snabb och ursäktade hjälp i receptionen. Ingen skada skedd men obehagligt...
Frukostmatsalen liten och gammaldags men helt ok, frukosten ok, inget speciellt.
Efteråt förstod jag det förhållandevis billiga priset men kommer inte bo här igen och kan inte heller rekommendera det om man inte specifikt bokar ett av de finare rummen.
Centralt och bra läge.
Du får vad du betalar för kort och gott...

Datum för vistelsen: september 2021
Tack 258cathrinh