Boka nu, betala på plats
Priceline117 US$
eDreams117 US$
ZenHotels.com131 US$
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Bodde två nätter på hotellet i samband med en liten roadtrip i södra Sverige. Hotellet ligger perfekt i centrala Växjö, precis mellan stationen och gågatan. Lite krångligt att hitta dit med bil, men väl där absolut värt ett besök.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Marcus A
Omdömet skrevs 20 februari 2021

Bra beläget hotell och det är bra att kvällsmål ingår. Maten är dock som enklare hemlagad mat och frukosten rätt dålig. I efterhand hade vi hellre bott på annat hotell i samma prisklass men med bättre frukost.
Stod att det skulle vara Queen size säng men var två enkelsängar bredvid varandra.

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack DennisStockholm
Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

+ Fina nyrenoverade badrum
+ i priset ingår frukost och en enklare kvällsmiddag vi fick tomatsoppa och korvstroganoff.
+ Man bjuder på kaffe och te hela dygnet men mellan 15-17 serveras även kaka gratis.
+ Receptionen är bemannad hela dygnet runt
+kan ta med husdjur men då får man bo i en annan del av hotellet

- går inte att köra fram till hotellet
- rätt svala rum och när jag satte på värmen porlar det i element rätt högljutt

Datum för vistelsen: november 2020
Tack kattis1
Elin Stark, General Manager på Clarion Collection Hotel Cardinal, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2020

Hej Kattis,
Ett stort tack för ditt omdöme- vi är stolta över vårt koncept där det ingår eftermiddagsfika, kvällsmat och frukost.
Ett tips till nästa gång är att man får köra fram till hotellets entré för att checka in och ut- sen erbjuder vi parkering i vårt garage.

Önskar er varmt välkomna åter!

Yours Truly
Elin Stark
Hotelldirektör

Omdömet skrevs 17 september 2020

Vi hann med några hotell på vår sydsvenska resa. Detta var det sista - och bästa. Bra och rymligt rum, läcker frukost, tillgång till frukt och kaffe mest hela tiden. Vi fick gratis kvällsmat också! Den som tycker att personalen är otrevlig ska nog rannsaka sig själv. Bemötandet var proffsigt och vänligt. Läget är centralt och det kan man ju se som en fördel. Nackdelen är att det kan bli en del störande ljud utifrån. Vi förstår att många hade en trevlig fredagskväll på puben i närheten ...

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack kristiansen66

Hej!

Tack för det fina omdömet! Vi tar gärna hand om er igen och ni är välkomna åter!

Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Ett trevligt hotel med trevlig personal. AC saknas vilket hade behövt. Garage finns i anslutning till hotellet. God sovkomfort. Vi märkte inget av renoveringen. Kvällsmaten och frukosten var OK. Kan rekomenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Staffan413