Omdömet skrevs 22 september 2018

Positivt: Jättetrevlig personal och väldigt bra frukost. Dessutom var kvällsmålet bra, känns som om alla verkligen bryr sig om gästerna. Bra läge mitt i stan. Små dubbelrum, smal säng.Negativt: Jo, det finns lite att jobba på, bitvis är hotellet slitet (främst trapphuset) och badrummet luktade lite avlopp tyvärr. Dessutom läckte handfatet.

Tack 183ninaw
Simon A, Reception på Clarion Collection Hotel Cardinal, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2018

Hejsan Nina

Vad tråkigt att läsa att du inte var helt nöjd efter din vistelse. Det är ju dock helt förståeligt om badrummet luktade illa. Jag har bett vår vaktmästare kika på vad det kan bero på och åtgärda det omgående.
Våra minsta dubbelrum har en 140-cm säng men om man önskar lite mer plats att röra sig på så har vi superiorrum man kan boka.

Med vänlig hälsning
Simon, reception

Omdömet skrevs 19 september 2018

Alltid ett stort leende från personalen i receptionen och "städchefen".Återkommer gärna och får en skön avkopplande vistelse.Kvällsmaten är alltid av högsta kvalitet och det finns rikligt med sallad och grönsaker, god service ingår också.

Tack christer_regner

Tusen tack för ditt omdöme Christer!

Du är varmt välkommen tillbaka till Växjö. En varm hälsning från hela personalstyrkan!

Omdömet skrevs 15 september 2018

Bra personal, bra frukost och service där. Centralt läge med gångavstånd till allt som finns i stan. Bra isolerat med att jag sov gott och inga ljud som störde utifrån. Inte dyrt utan helt okey priser. Tack

Tack lisalindskog12

Hejsan Lisa!

Tack för ditt omdöme. Vi hälsar dig välkommen tillbaka till Växjö.

Omdömet skrevs 6 september 2018 från mobil enhet

Ett helt okej hotell för övernattning!
Aningen slitet... däremot kunde hotellet inte ligga bättre då de är väldigt centralt och nära tågstationen vilket var ett stort plus.

Väldigt trevlig och tillmötesgående personal och bra prisklass!

Tack OlssonFredrika917
Simon A, Kundansvarig på Clarion Collection Hotel Cardinal, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2018

Hej

Vi tackar och bockar för din feedback. Vi har påbörjat en första moderniseringsfas genom att byta ut alla lås på hotellet och förhoppningsvis får vi även grönt ljus att fräscha upp gästrummen också.

Med vänlig hälsning
Simon, receptionen

Omdömet skrevs 23 augusti 2018

Återigen besökte vi Clarion Collection Cardinal Hotel i Växjö.
Vi kom tidigare än beräknad incheckning men personalen
ordnade tididigare incheckning för oss .
Rummet var litet och låg mot innergård.
Bil ställdes i garage och därefter tog vi en ”fika ”. i hotellets lobby.
”Fika var kostnadsfri.
Hotellet ligget centralt mitt på gågata så det var lätt att ta sig ut i
centrum av staden.
På kvällen serverades en kvällsbuffe med dryck ./ingick i rumspriset ./
Buffén smakade mycket bra .
På morgonen serverades en mycket fin buffefrukost.
Ett plus för detta hotel är det centrala läget , kvällsbuffen samt den
mycket trevliga och serviceinriktade personalen

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack svenneo