Boka nu, betala på plats
Priceline120 US$
eDreams120 US$
CheapTickets105 US$
Omdömet skrevs 5 april 2021

Quality Hotel Royal Corner ligger inte vackert men väldigt nära centrum med Storgatan bara några meter från hotellet och Järnvägsstationen. Det är ett utmärkt bra hotell. Rymliga rum, rena och snygga, tysta och rätt utrustade.
Frukosten är utomordentligt bra. Personalen är väldigt hjälpsamma.
Parkeringen är gratis på baksidan av hotellet.

Rumstips: Lägg till någon hundralapp för att få en stort rum
Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack Göran H
Amanda Davidsson, Annan på Quality Hotel Royal Corner, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2021

Hej Göran H,

Tusen tack för att du har tagit dig tid att dela med dig av er vistelse hos oss på Quality Hotel Royal Corner!
Vad glada vi blir av att läsa att ni gillade vårt centrala läge och att just vårt hotell är ett utmärkt hotell för er :)

Vi ser fram emot att välkomna er till oss inom snar framtid :)

Omdömet skrevs 3 april 2021

Fantastiskt bemötande och mycket hjälpsam receptionist. Helt okej rum, rent och fräscht och skön säng. En frukostbuffé värd namnet som hade det mesta man kan önska sig. Tyvärr var relaxavdelningen stängd, men detta av anledningar bortom hotellets kontroll. Plus för fri tillgång till kaffe i receptionen.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack yeniesvenson

Hej yeniesvenson,

Vad glad jag blir av att läsa att ni fick ett fantastiskt bemötande av min kollega, att ni trivdes så bra och att ni sov gott i våra härliga sängar :)

Tyvärr har vår relaxavdelning varit stängd sedan i december men vi, precis som ni, hoppas att vi får öppna den snart igen :)

Vi ser fram emot att välkomna er till oss inom snar framtid :)

Omdömet skrevs 8 november 2020

Hotellet centralt beläget i Växjö. Snabb incheckning. Serviceinriktad personal i receptionen. Rummet godkänt. God sov kvalitet i sköna sängar. Frukosten godkänd, kan bli bättre.
Gratis parkering på baksidan.
Det var dåligt/bristfälligt uppmärkt i matsalen angående att hålla avstånd m.m. nu i Covid-19 tider, vi har att jämföra med.

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack Eje B
Amanda Davidsson, Annan på Quality Hotel Royal Corner, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2020

Hej Eje B,

Vad glada vi blir av att läsa att ni trivdes så bra och att ni sov gott i våra härliga sängar :)
Vi tar självklart till oss din feedback gällande uppmärkningen i matsalen. Vi arbetar dagligen med att förändra och anpassa oss efter de restriktioner som finns.

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss inom snart framtid :)

Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Ett trivsamt hotell i centrala Växjö. Med trevlig och serviceminded personal i receptionen. Frukosten innehöll vad man kan förvänta sig av en hotellfrukost.
Vi blev dessutom uppgraderade till ett stort och luftigt rum med plats för ev. ytterligare en boende.
Det endaste lilla minuset var att sängarna var aningen hårda. Vi hade gärna önskat en tjockare bäddmadrass.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack MrFire
Amanda Davidsson, Annan på Quality Hotel Royal Corner, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2020

Hej MrFire,

Tusen tack för din tid och din fantastiska feedback - du gör vår dag!
Vi blir så glada av att läsa att ni trivdes så bra och att ni uppskattade att vi uppgraderade er till ett av våra större rum.
Tråkigt att läsa att våra sängar upplevdes som hårda och inte passade just er. Vi tar till oss din feedback gällande bäddmadrassen för framtida förbättringar :)

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna er till inom snar framtid!

Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Trevlig personal, bra läge. Välstädat.
Maya på rätt plats i receptionen. Hade verkligen tid och kunskap för en medlems kund. Utan att säga något så hade hon koll på viken nivå jag hade. Fixade till både dryck och ett bättre rum till mig.
Frukosten väldigt bra planerad och vällagad.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack GlobeTrotting280357

Hej Owe J,

Tusen tack för din tid och din fantastiska feedback, du gör vår dag! Vad glada vi blir när vi läser att du trivdes så bra och att Maya gav dig grym service och uppmärksammade dig som medlem!

Jag hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!