• Restaurang
Scandic Vaxjo(Växjö)
ScandicHotels.com
Travelocity
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Bra med fri parkering på baksidan. Fina gemensamma ytor som reception, lounge, konferensrum. Plus i kanten för mjukglassmaskinen på konferenssidan! Rummet lämnade en del att önska, det var i behov av renovering. Kändes inte så fräscht men ok för en natt. Korridorerna påminde om en Finlandsfärja. Både middagen och frukosten på restaurangen intill var riktigt bra!

Tips för att välja rum: Fråga om det finns något renoverat rum.
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Frida A
Göran I, Front Desk på Quality Hotel Royal Corner, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Hej Frida, stort tack för att du har tagit dig tid att betygsätta vårt hotell efter din vistelse hos oss! Det glädjer oss att du uppskattar våra parkeringsmöjligheter, vår nyrenoverade lobby och våra Quality Breaks med mjukglass och popcorn :-) Boka gärna våra standard queen, superior- eller deluxe-rum nästa gång du besöker oss. Dessa rum totalrenoverades 2016/2018. Jag önskar dig en fortsatt fin kväll och hjärtligt välkommen åter till oss snart igen! :) Bästa hälsningar Amanda Davidsson, receptionen.

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Bra placering vid huvudgatan men ändå lite utanför. Äldre sparsmakade rum, men ändå tillräckligt fräsch men känns som något fattas. Bra frukost i tillhörande bar/restaurang. Har det man behöver total sätt, men inget mera som lyfter.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Johnie K
Göran I, Front Desk på Quality Hotel Royal Corner, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2018

Kära gäst, stort tack för att du har tagit dig tid att betygsätta vårt hotell efter er vistelse hos oss. Det glädjer oss att ni verkar vara nöjda med ert besök :) Prova gärna ett av våra nya Deluxe-rum nästa gång ni besöker oss. Dessa är utrustade med espressomaskin bland annat! Jag önskar dig en fortsatt trevlig helg och hjärtligt välkomna åter till oss på Quality Hotel Royal Corner. Bästa hälsningar My Petersson, receptionen.

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Lite morgon teve innan dag två på Konferensen startar. Bra standard på rummen. Bra Konferans rum med bra luft. Lunch och middagen var jätte gått. Konferans mjukglass och popcorn. Bra ställe att konferera på

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Dennis B

Kära gäst, stort tack för att du har tagit dig tid att betygsätta vårt hotell efter er vistelse hos oss. Det glädjer oss att ni verkar vara nöjda med ert besök :) Jag önskar dig en fortsatt trevlig helg och hjärtligt välkomna åter till oss på Quality Hotel Royal Corner. Bästa hälsningar My Petersson, receptionen.

Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Vi bodde en natt och rummet var nyrenoverat stort och bra. Ett stort minus var att det hördes i korridoren när folk gick förbi och pratade. Våningen som vi bodde på var under renovering inget som vi stördes av. Personalen var jättetrevliga och tillmötesgående. Frukosten var ingen höjdare tyckte vi, kan bero på att det var mycket gäster till frukosten. Lite personal och dåligt påfyllt.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack Niklas A

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett ganska bra läge i centrala Växjö. 10 min promenad från centralstationen och någon minut till shoppinggata. Rummet tillräckligt stort med skön säng. I hotellet finns relaxavdelning som har bra tillgänglighet. Bastu, pool och bubbelpool. Frukosten är bra men inget speciellt. Överkomligt pris.

Bodde här: december 2017, reste ensam
Tack Pergun
Göran I, Front Desk på Quality Hotel Royal Corner, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Kära gäst, stort tack för att du har tagit dig tid att betygsätta vårt hotell efter er vistelse hos oss. Det glädjer oss att ni verkar vara nöjda med ert besök :) Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll och hjärtligt välkomna åter till oss på Quality Hotel Royal Corner. Bästa hälsningar Amanda Davidsson, receptionen.