Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Daniela S, Front Office Manager på Scandic Vaxjo, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018

Omdömet skrevs 27 september 2018 från mobil enhet

Sliten hotellbyggnad men fina rum. Bra sängar och fräscht badrum.
Men maten... Alltså hur kan man laga så äcklig smaklös mat? Buffé på kvällen, tråkig stek, osannolikt vattnig rödvinssås, och t.om salladerna hade de lyckats göra helt utan smak.
Frukosten var sämre än scandic brukar ha, inget gott nybakt bröd, påläggen var ganska lågpris osv, men den fick väl gå. Lunchen var köttbullar, potatis, gräddsås, lite godare än maten kvällen innan men ganska smaklös och salladerna lika okryddade och ofixade dem.
Så bo här om det är billigt, men ät här inte!

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack T-Fia
Daniela S, Front Office Manager på Scandic Vaxjo, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018

Hejsan! Jag beklagar verkligen att du har haft den upplevelsen här hos oss! Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få veta mer.
Vill du snälla maila oss på vaxjo@scandichotels.com
Ha en trevlig helg!

Omdömet skrevs 27 september 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Daniela S, Front Office Manager på Scandic Vaxjo, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2018

Omdömet skrevs 17 september 2018

Bekvämt och mycket funktionellt rum med genomtänkt inredning.Trevlig och serviceinriktad personal i reception och restaurang.Frukosten har allt och är mycket välsmakande. Restaurangen har bra meny och vällagade alternativ.Fungerade bra att bo med hund. Gott om parkeringar.Ett självklart val vid nästa besök i Växjö.

Tack 477gunilla
Daniela S, Front Office Manager på Scandic Vaxjo, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2018

Tack Gunilla! Vilken härlig recension! :)
Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 september 2018

Upplevelse i Växjö och boende på Scandic Växjö. Välkomnande mottagning i reception. Rummet hade en del brister vid ankomst men det rättades till snabbt av serviceinriktad personal. Sängarna gav god sov kvalitet. En kväll intog vi en middagsbuffé som var superb med bra service från serveringspersonalen. Frukosten var god och varierande. Fri parkering.

Tack Eje B

Hej Eje och tack för att du lämnade en fin recension om vårt hotell och restaurang! Varmt välkommen tillbaka!