ScandicHotels.com
Travelocity
Hurb131 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, rent och fint rum , hunden fick present !
Middagen var väl sådär , smakade bra men var ingen höjdare , det var däremot frukosten vilket den alltid är bi har övernattat flera gånger och har alltid varit nöjda.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack lassenadia
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Ligger utanför Växjö nära Grand Samarkand köpcentra. Lätt att nå från motorvägen och gratis parkering. Hundar tillåtna.
Rummen är moderna och fina med sköna sängar(två delade). Städningen var bra, men golven hade gamla smutsfläckar.
Ganska lyhört och gästerna trycker inte igen dörrarna utan det får smälla. Kanske det går att sätta dit något stoppskydd som hindrar att dörrarna låter så mycket.

Jättetrevlig personal och fin matsal. Jag vet inte om vi hade tur men den kvällen vi var där serverades en buffé med kyckling, currysås, potatis och ett bord med bröd och stor grönsaksbuffé.
Jättegott. Trevligt att även ha kontakt med kocken.
Restaurangpersonalen var mycket bra med barn så de kände sig säkert också riktigt välkomna.
Fin och bra frukost.

Rumstips: Rummen med utsikt över trädgården är trevliga.
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Christina S
Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Bodde 1 natt här. Rummet var bra städat och modern inredning.
Restaurangen var fräsch och frukostbuffén väldigt bra. Stort plus för bra utbud för veganer etc!!
Personalen var trevlig och bra.
Väldigt nöjd över min vistelse.

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 806emiliah
Omdömet skrevs 24 maj 2017

Hotellet ligger i anslutning till motorvägen och är ett bra genomfartshotell. Rummen är av bra standard. Frukosten helt ok. Der är gångavstånd till ett stort köpcentra där du kan hitta det mesta av kläder, skor mm.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Ola A
Omdömet skrevs 15 maj 2017

Rummen är helt okey sköna sängar .
Bra utbud i resturangen samt trevlig personal .
Personalen är hjälpsamma och trevliga .

Är här rätt ofta i tjänsten och blir alltid väl mött av personalen .
Kan verkligen rekomendera detta hotellet :)

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 904bj_rna