eDreams
Travelocity
Hurb146 US$
Omdömet skrevs 18 april 2021

Hotellet har bra standard och har trevlig personal och bra service. Hotellet har mycket bra frukost. Hotellet ligger nära alla bekvämligheter. Jag har haft mycket bra upplevelse under tiden jag bott på Elit Hotel.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack vadir57
Helen Bäckstedt, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Vaxjo, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2021

Tack för återkopplingen. Det gläder oss mycket att du trivdes när du gästade oss. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 april 2021 från mobil enhet

Rent och rymligt stadshotell med historia. Centralt beläget på gångavstånd till ett flertal sevärdheter inklusive ett stort restaurangutbud. Prisvärt med riklig frukostbuffé av fin kvalitét. Personlig och tillmötesgående personal.

Tack LisaH5676
Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Fasaden och interiören på hotellet är storslaget och klanderfritt. Förväntningarna var höga när man klev in i hotellrummet och ser ett nedgånget rum med 70-tals möbler. Sängen var två 90-sängar som de skjutit ihop och kallade en 180-säng och till råga på allt stenhårda. Allt var slitet och nergånget. Enda positiva med rummet var att de hängt upp en platt-tv vilket var imponerade då en tjock-tv hade smält in bra ihop med resten av möblemanget. Bo absolut inte i rum 110..

Tack KristianB_1234

Så tråkigt att rummet inte levde upp till förväntningarna denna gång. Vi erbjuder rum i olika standardnivåer, alltifrån lite mindre och äldre rum till nyrenoverade och större rum. Rummet du bodde i tillhör ett av de äldre rummen som vi hoppas kunna modernisera framöver. Jag hoppas att vi får hälsa välkommen åter till Växjö.

Omdömet skrevs 4 april 2021

Hotelelt ligger bra till i centrum. Fin inredning och dekorationer i korridoer och trapphus. Bra utrustade rum, men wifi var inte så pålitligt och lpngsammare ån på de flesta andra Eite-hotellen.Bra utrustade rum. Frukosten var det bsta med övernattniongen, god och mycket att välja på.

Datum för vistelsen: mars 2021
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack Michael N
Omdömet skrevs 6 februari 2021 från mobil enhet

Skulle valt Quality istället - kommer göra det i fortsättningen. Följande är taget ur annans bedömning:

På rummet finns en lapp som:
1. Upplyser oss om att hotellet är ett av få hotell i Växjö som tar emot hundar därför att det kräver stora kostander för rengörning och sanering av rummet efteråt!
2. Berättar att alla möbler är övertäckta med lakan för att undvika hundhår och att hund får absolut inte vara i sängen för det blir hundhår i madrassen.
3.Information om att det tar extra tid att städa ett rum där det bott husdjur

Man skryter och säger att man tar emot husdjur men känslan man får när man läst att instuktioner att man är där på nåder och vi skall vara glada för att vi får ha med hunden! Vi betalar ju trots allt extra för att ha husdjur på rummet!

Känns så ovälkomnande att mötas av denna lapp när det kostar extra med hund! De påstår att de städar 2 timmar extra efter oss med hundar! Min lilla hund har egen korg med sig och där ligger han!
Tilläggas bör att rummet var otroligt kallt! Inga extra filtar!
Sista gången för oss!

Datum för vistelsen: februari 2021