Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor107 US$
Expedia.com107 US$
Priceline108 US$
Travelocity107 US$
Orbitz.com107 US$
Omdömet skrevs 20 april 2022 från mobil enhet

Litet utbud av mat till ett mkt dyrt pris.
Liten liten bit smörgåstårta 105:- Liten räkmacka 125:- inget färskt glutenfritt bröd. Dock fin utsikt. Då det ligger precis vid sjön. Tog en dubbel fralla med mycket lite pålägg brödet va färskt i allafall 79:-

Datum för vistelsen: april 2022
Restyp: Reste ensam
1  Tack 118emmyj
Omdömet skrevs 20 februari 2022 från mobil enhet

Jag tycker inte semlan var så god , blev förvånad knappt ingen mandelmassa i bullen , endast hackade mandlar . En besvikelse om man jämför andra ställen här i Växjö just på semlorna
Annars ha detta fik många goda bakverk men semlorna ett minus

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack carolinedK6585QL
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell inte långt från Växsjö. Trevligt bemötande på alla sätt. Vi bodde på ett dubbelrum deluxe med sjö utsikt. Mycket bra läge lite avsides från caféet och med fin altan utanför med lite begränsad sjöutsikt. Gemensamt väldigt fräscht allrum med kyl,diskmaskin,porslin mm. Rummet var väldigt rymligt likaså badrummet. Allt mycket fräscht och nytt. Kylskåp,hårfön och toalett artiklar.
Vi åt middag i det stora huset som låg väldigt fint. Maten mycket god till väldigt bra pris. Servicen tipp topp. Frukosten var oxå den väldigt bra. Buffé. I dessa Corona tider så var det väldigt bra ordnat för oss gäster. Kan verkligen rekommendera detta ställe.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Carinalovisa
Omdömet skrevs 8 mars 2020

Vi skulle lyxa till det med en frukost ute en fredag och valet föll på Toftastrand . Det visade sig vara ett mycket bra val. Mycket trevlig och fin miljö med utsikt över sjön.Det fanns inte jättemycket men det som fanns var gott,särskilt brödet och de hemgjorda marmeladerna. Skulle vara ett plus om de bytte ut de torra och smaklösa minikanelbullarna mot tex saftiga muffins eller veteskivor

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack Makris62
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Som helhet mkt trivsamt.
Plus:
Härlig frukost-å kondismiljö.
God frukost.
Fina rum med små altaner på båda sidor
Trevlig kringmiljö med gårdarna, närheten till sjön, m.m.
Närhet till parkeringen.
Helt OK wifi.

Minus:
Ingen TV pga åskväder nån gång tidigare. Fick bara veta detta efter att man ringde å frågade.
Bokat rum för tre, får då som oftast dubbelrum med extrasäng i bäddsoffa - men här fortf bara två kaffepåsar/tepåsar, två vinglas, o.s.v. = slarv
Hutlösa priser på de få minibar-varorna, t.ex. en ölflaska = 75kr.
Rätt obekväma sängar och kuddar.
Ingen privat känsla alls på altan i o m bristfälliga avgränsare mellan rummens altaner.
Strandområdet verkar inte ha underhållits på evigheter, lite sjabbigt.
Frukosten OK som sagt men rätt litet utbud.
Inga middagsmöjligheter.

Kunde lätt va en fyra om en del utföranden å detaljer lades lite tid på.

Datum för vistelsen: augusti 2019
2  Tack Vesabi