Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12

Som helhet mkt trivsamt.
Plus:
Härlig frukost-å kondismiljö.
God frukost.
Fina rum med små altaner på båda sidor
Trevlig kringmiljö med gårdarna, närheten till sjön, m.m.
Närhet till parkeringen.
Helt OK wifi.

Minus:
Ingen TV pga åskväder nån gång tidigare. Fick bara veta detta efter att man ringde å frågade.
Bokat rum för tre, får då som oftast dubbelrum med extrasäng i bäddsoffa - men här fortf bara två kaffepåsar/tepåsar, två vinglas, o.s.v. = slarv
Hutlösa priser på de få minibar-varorna, t.ex. en ölflaska = 75kr.
Rätt obekväma sängar och kuddar.
Ingen privat känsla alls på altan i o m bristfälliga avgränsare mellan rummens altaner.
Strandområdet verkar inte ha underhållits på evigheter, lite sjabbigt.
Frukosten OK som sagt men rätt litet utbud.
Inga middagsmöjligheter.

Kunde lätt va en fyra om en del utföranden å detaljer lades lite tid på.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Vesabi
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

På lagom avstånd från Växjö finns detta bekväma och snygga boende. Härligt att kunna sitta ute på altan eller i trädgården. Fin frukostbuffé och goda bakverk för den som vill fika vid ankomsten. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack bor252
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Tyvärr motsvarar inte bakverken den trivsamma miljön. Vi har vid flera tillfällen hämtat bakverk från detta fik och aldrig varit riktigt nöjda med något vi fått med oss dessvärre. Vi bor i närheten och därför gjort flera besök.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack karlbengt
Omdömet skrevs 1 juni 2019

Personalen är mycket kunnig och kan ge en bra information om vad maten innehåller. Bakverken håller en hög klass och man sitter i en trevlig miljö. lite dyrt för att det ska bli en fullpoängare. Goda parkeringsmöjligheter.

Rumstips: Har bara testat konditoriet.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 668kenthw
Omdömet skrevs 23 maj 2019

Så fint rum ,kändes som en egen lägenhet ,men egen ingång o uteplats. Rent och fint ,små omtänksamheten i badrummet ,sånt uppskattas verkligen . Vattenkokare o kaffe o the fanns på rummet . Frukosten var underbar och miljön likaså . Kan verkligen rekommendera detta boende ,toppbetyg i allt !

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack Margareta R