Kostnadsfri avbokning till den 21-03-12
Expedia.com130 US$
Agoda.com130 US$
Orbitz.com130 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

På lagom avstånd från Växjö finns detta bekväma och snygga boende. Härligt att kunna sitta ute på altan eller i trädgården. Fin frukostbuffé och goda bakverk för den som vill fika vid ankomsten. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack bor252
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Tyvärr motsvarar inte bakverken den trivsamma miljön. Vi har vid flera tillfällen hämtat bakverk från detta fik och aldrig varit riktigt nöjda med något vi fått med oss dessvärre. Vi bor i närheten och därför gjort flera besök.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack karlbengt
Omdömet skrevs 1 juni 2019

Personalen är mycket kunnig och kan ge en bra information om vad maten innehåller. Bakverken håller en hög klass och man sitter i en trevlig miljö. lite dyrt för att det ska bli en fullpoängare. Goda parkeringsmöjligheter.

Rumstips: Har bara testat konditoriet.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 668kenthw
Omdömet skrevs 23 maj 2019

Så fint rum ,kändes som en egen lägenhet ,men egen ingång o uteplats. Rent och fint ,små omtänksamheten i badrummet ,sånt uppskattas verkligen . Vattenkokare o kaffe o the fanns på rummet . Frukosten var underbar och miljön likaså . Kan verkligen rekommendera detta boende ,toppbetyg i allt !

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack Margareta R
Omdömet skrevs 1 april 2019

En resa på väg till Växjö med goda vänner för att se på Ishockey . Växjö mot Luleå
Vi stannade till för att dricka kaffe . Vi blev inte besvikna , goda smörgåsar o mycket goda bakverk ,Mycket bra service . Finns övernattning också . gör gärna ett stopp här

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Janne B