Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com128 US$
Travelocity128 US$
CheapTickets128 US$
Orbitz.com128 US$
Agoda.com128 US$
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Tyvärr motsvarar inte bakverken den trivsamma miljön. Vi har vid flera tillfällen hämtat bakverk från detta fik och aldrig varit riktigt nöjda med något vi fått med oss dessvärre. Vi bor i närheten och därför gjort flera besök.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack karlbengt
Omdömet skrevs 1 juni 2019

Personalen är mycket kunnig och kan ge en bra information om vad maten innehåller. Bakverken håller en hög klass och man sitter i en trevlig miljö. lite dyrt för att det ska bli en fullpoängare. Goda parkeringsmöjligheter.

Rumstips: Har bara testat konditoriet.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 668kenthw
Omdömet skrevs 23 maj 2019

Så fint rum ,kändes som en egen lägenhet ,men egen ingång o uteplats. Rent och fint ,små omtänksamheten i badrummet ,sånt uppskattas verkligen . Vattenkokare o kaffe o the fanns på rummet . Frukosten var underbar och miljön likaså . Kan verkligen rekommendera detta boende ,toppbetyg i allt !

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack Margareta R
Omdömet skrevs 1 april 2019

En resa på väg till Växjö med goda vänner för att se på Ishockey . Växjö mot Luleå
Vi stannade till för att dricka kaffe . Vi blev inte besvikna , goda smörgåsar o mycket goda bakverk ,Mycket bra service . Finns övernattning också . gör gärna ett stopp här

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Janne B
Omdömet skrevs 3 mars 2019

Här kan du få dig en riktigt god kopp kaffe .
Äta goda bakverk som är bakade på riktigt ,med härliga råvaror.
Miljön är härlig ,med lite känslan av hemma hos.
Jag vill gärna besöka detta ställe när jag är i Växjö.
Bra att ha så många kunder ikonditoriet med tanke på läget ,visar på att det är bra grejer man erbjuder
Verkligen värt ett besök

Datum för vistelsen: mars 2019