“Vistelse i Småland”
2 omdömen
livingroom
bunk beds
Sandskog Beach
Sandskog beach , sandy with shallow water
Closest beach Sandskog
Grönåsen elk park
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Vistelse i Småland”
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 för en vistelse i juli 2020
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Charmigt torp med många äldre inslag bevarade fast ägaren har renoverat en del. Ordnat och prydligt. Stor välskött gräsmatta. Livliga och nyfikna kor runt hörnet ibland. Ibland var det kyligt inne på natten, men det fanns ett oljeelement att ställa in i sovrummet vid behov. Trevligt och professionellt bemötande från ägaren som var mån om att vi skulle trivas.
Vi kommer gärna igen : )

Datum för vistelsen: juli 2020
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera