“Godaste pizza”
Omdöme om Cyrano Växjö

Cyrano Växjö
Rankad som nr 94 av 120 Restauranger i Växjö
Beskrivning: Vi är mest kända för provencelska pizzor som vi bakar i äkta vedeldad stenugn från råvaror av högsta kvalitet. Vi tillagar allt enligt hemlig sydfransk recept i vårt eget kök. Vi serverar också medelhavs inspirerad ala carte med härliga urval av viner och öl
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Klart bästa pizzan i hela mitt liv och åt upp hela vet inte när det hände.
Blir flera gånger.
God dricka också.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Mushnas70

Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Efter önskemål styrde vi stegen mot detta italienska hak. Inplastade menyer är alltid ett stort varningstecken Beställde deras pizza bakad i vedeldad ugn….men därom tvivlar jag, Pizzan lagades i en vanlig pizzaugn å kanske det låg ett vedträd i någon hörna.
Pizzan var verkligen inte någon positiv upplevelse, billig plastig ost utan smak
Serverad på alldeles för små tallrikar, ingen
Pizzasallad som kunde hjälpt upp det hela
Prisbilden motsvarade verkligen inte maten.
Tyvärr blir det inget mer besök dit.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Biba C
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Riktigt dålig mat. Det va superdyrt och de tog 27 kronor för kranvatten. Vi alla kände oss lurade när vi gick där ifrån. Pastan var vattnig, schnitzeln för tunn och utbankad så man kände inget kött utan det var som att äta bara panering, Cesarsalladen smaklös och gammal sallad.

Datum för besöket: juni 2021
Tack mateuszs163
Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

En liten trevlig uteservering bland kullerstenarna. Lite lång väntetid men när väl maten kom var den absolut okej. Kan dock inte bli mer än en trea då maten var väldigt enkel och kanske lite för hög prisklass i förhållande till vad man fick på tallriken. Barnen tyckte väldigt mycket om pizzan, jag åt en ceasarsallad och mannen en plankstek.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 832sannak
Omdömet skrevs 10 juni 2021 från mobil enhet

Vi har alltid fått ett fint bemötande av den lugna och trevliga servitrisen. Maten är jättegod och välsmakande. Mysigt ställe, har ätit här vid flera tillfällen. Förstår inte en del av dem negativa omdömena men smaken är som baken.En kock borde veta!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack P7175OOchristianh

Resenärer som tittade på Cyrano Växjö tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt Cyrano Växjö? Berätta vad du tyckte!