“Fräscht vietnamesiskt”
Omdöme om An Viet

An Viet
Rankad som nr 38 av 125 Restauranger i Växjö
Omdömet skrevs 24 september 2020

Var där på lunchen. Serverades en standrdmeny med hyfsat varierat utbud. Fräscht och gott. Sittning i byggda avskilda bås.

Tack Globetrottermats

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Supergod och vällagad mat och mysig inredning. Mat som gör en glad! Vårrullarna var gudomligt goda

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack therealdarthnader
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Jag och min sambo gick hit för att äta middag, efter att vi hade fått beställa dryck och mat fick vi vänta i nästan 1,5 timma på att maten skulle komma innan vi fick nog och lämnade stället. Gäster som kom efter oss fick sin dryck och matbeställning efter drygt 20 min.

När vi väl var på väg ut får vi en kommentar på att det ligger på gästen att säga till att dess mat inte har kommit vilket jag inte höll med om. Han verkade inte brydd om att försöka gottgöra detta utan gick därifrån med en sned blick.

Detta är första gången jag varit med om en så dålig service där man blir helt bortglömd på över en timma.
Tråkigt då dom har verkligen jättegod mat men jag kan tyvärr inte rekommendera servicen.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Thoma2088
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Väldigt god både lunch/brunch samt middag. Rimliga priser, trevlig atmosfär och mycket mat. Väldigt fräscht och en bra blandning av rätter. An Viet tillför något unikt till restaurangutbudet i Växjö. Jag rekommenderar alla att gå hit. Deras starka buljongsoppa Bun Bo Hue samt det stekta riset Com Chien är mina favoriter.

Tack sandragB4144VF
Omdömet skrevs 12 februari 2020

vällagad lunch fräsch och välsmakande och bra bemötande. Deras Brunch på helgerna är väl värt pengarna

Tack CoK937

Resenärer som tittade på An Viet tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt An Viet? Berätta vad du tyckte!