“Mycket god mat”

Boka bord
ons 21/10
20:00
Rankad som nr 10 av 125 Restauranger i Växjö

Vi beställde lamm och den var utsökt. Mycket trevlig personal och mysigt ställe som vi kommer att besöka igen.

Tack 246gabrielah

Bra bemötande och svinbra mat. Vi testade bbqribs och lammet. Båda smakade riktigt bra. Vi kommer snart tillbaka.

Tack KalleKarlsson

Vi var ett sällskap om 5 Pers, varav 4 köpte varsin burgare. Köttet var vidbränt, vilket påtalades för personalen, som förklarade att kocken var ny. Lång väntetid, dåligt kött och ingen kompensation.

Tack N9674PGandreasb
texaslonghornvaxjo, Ägare på Texas Longhorn, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Andreas!

Tack för dina synpunkter. Vi hade ingen bra kväll vid ert besök och vi kan inget annat än att beklaga att ni fick en sådan dålig upplevelse hos oss, nya kockar eller inte så har vi en kvatitetsnivå vi vill hålla gentemot våra gäster. Vill du maila er kontaktinfo till vaxjo@texaslonghorn.se till oss så skulle vi uppskatta det mycket.

Tack för att ni tog er tiden att skriva här.

Efter att ha väntat i timmar fick vi in vår mat, 5 snustorra och brända burgare dessutom väldigt dyra om man jämför med andra ställen i Växjö. Aldrig mer!

2  Tack Hejsan15
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde takeaway till 8 personer igår kväll, varav jag var den enda som valde vegetariskt! Beställde ”Vegan Burger” och blev besviken när jag fick en hårt stekt soyaburgare med två ljusa tunna rostbröd stekta i smör? Och sparsamt med övriga ingredienser! Och ingen ”Austin Jalapeno Majonäs” kom med heller! Fries till var bra i smaken men sega, kändes som de fått stå och vänta en god stund.
Så för 185kr var detta hemskt! Övriga i sällskapet var nöjda med sina kötträtter!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 725wernerz

Resenärer som tittade på Texas Longhorn tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt Texas Longhorn? Berätta vad du tyckte!