Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 7 november 2020 från mobil enhet

Positivt överraskad över denna fina pärla centralt i Växjö. Vi både endast en natt mitt i coronatider vilket innebar att vi inte träffade någon personal vid incheckningen.
Men incheckningen var otroligt smidig. På morgonen fick vi ett trevligt sms med tydliga instruktioner.
Hela hotellet är riktigt snyggt renoverat och det känns väldigt fräscht.
Rummen inklusive badrummen är stora och fint inredda. Sängarna är sköna. Finns kylskåp på rummen. Frukosten är helt ok med ägg, bröd, yoghurt, massa olika pålägg, grönsaker och frukt. Gratis parkering. Definitivt ett hotell jag kommer tillbaka till och varmt rekommendera alla som ska till Växjö.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack 624mial
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Rent relativt nyrenoverat. Bra läge med promenadavstånd till centrum.
Lugnt och tyst läge
ok, säng frukosten innehöll det man behöver men inget extra.
Plus för gratis parkering på gården
Receptionen har begränsade öppentider under Covid 19

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack lotta_de_laval
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt nöjd med detta hotell! Vi bokade en natt utan några förväntningar. För priset var det ett riktigt fynd. Allt fungerade smidigt. Tyst, lugnt, fräscht. Enkelt men med omsorgsfullt valda detaljer. Kändes som ett litet New York-hotell. Sov gott i den sköna sängen och frukosten var supergod, också den ganska avskalad men allt var väldigt gott och jag saknade inget. Små detaljer som färska blåbär och avokado gjorde mig glad, och även den trevliga och glada frukostvärdinnan.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack therealdarthnader
Omdömet skrevs 17 januari 2020

Litet och gemytligt. Väldigt trevlig personal. Små, men fräscha rum. Gratis parkering och gångavstånd till centralstationen. Bra frukost. Vi fick låna frukostrummet (med porsli) för en privat fördrink med 15 pers. Inga problem - bara trevligt, sa personalen! Ett bemötande som gör att man kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Ulimat1
Omdömet skrevs 17 augusti 2019

Betalade 1800 kr för två nätter för två personer. Var det värt det?

Parkeringen är trång, men ingår i priset, så det är bra. Personalen är okej. Trevliga. Låter en vara i fred.

Det renoveras i korridorerna (hoppas jag), för det är riktigt sunkigt. Stora hål i golvet och slitet överallt.

Rummen: Över förväntan. Väldigt bra. Litet men snyggt! Nyrenoverat badrum. Bekväma sängar.

Läge: Hotellet ligger nära centrum och det är tyst om natten.

Frukost: Verkligen bra! Man har ju ätit hotellfrukost som varit betydligt sämre. Det fanns frallor, ägghalvor, olika juicer, ost, brie, gravad lax..osv.. Över förväntan. Trevlig matsal!

1800 kr för två nätter. Absolut värt det! Återkommer till hotellet när jag behöver ett hotell i Växjö nästa gång.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Martin O