“Utflykt”
Omdöme om Chapter House

Chapter House
Rankad som nr 3 av 118 Restauranger i Växjö
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Sökte på Tripadvisor och hittade detta ställe, skulle låta ”gubben” njuta av lite god öl. Om han njöt? Absolut! Men smakar det så kostar det, dyrare än normalt. Men ett otroligt gott öl.
Vällagad pubmat!
Otroligt trevlig och serviceminded personal.
Lite hög ljudvolym och det blir lite mer spring än normalt då all öl ska beställas vid baren.
Skulle jag vilja besöka stället igen? Ja!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Petra58g

Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Dyrt, ingen höjdaröl, vilket man hade hoppats, med tanke på hur puben presenteras.
Personalen oerhört otrevlig och nonchalant.
Vi i mitt sällskap kommer inte hit igen!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack chrsxross
MarkD6991, Ägare på Chapter House, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2019

Hi there,
Sorry to hear that you did not fully enjoy your visit to us, unfortunately as we only buy beers from micro breweries the prices to us are quite high.
We always have 2 or 3 house beers that we sell a little cheaper.

We pride ourselves on good service and it seems this has not been the case, would appreciate if you could send an email to bar@chapterhouse.se and advise me on how we can be better.
Hope that we see you again
Again sorry that you thought we are overpriced

Mark dobinson

Omdömet skrevs 29 november 2019 från mobil enhet

Några riktigt roliga och intressanta timmar med gott öl, riktigt god mat och störtskön kunnig personal!

Datum för besöket: november 2019
Tack mariasQ5843FN
Omdömet skrevs 28 oktober 2019 från mobil enhet

Gick hit och delade på en kanna Pimm's och käkade bookmaker toast, allt var underbart gott och personalen var vänlig och hjälpsam.

Datum för besöket: juli 2019
Tack jonnal699
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Två helger i rad har de överträffat mina förväntningar. Väldigt god mat och olika ölsorter finns det i mängder

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ClasBirgersson

Resenärer som tittade på Chapter House tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt Chapter House? Berätta vad du tyckte!