“Rekommenderas varmt”

Söderport Café & Restaurang
Rankad som nr 54 av 145 Restauranger i Kalmar

Tidernas godaste hamburgare på högrev! Fantastiskt välkomponerade rätter. Vi åt även musslor, som var mycket goda (även om buljongen kunde haft mer smak), en härlig halloumisallad samt vitlöksbröd. Allt var förträffligt. Miljön ute var trevlig, skönt med parasoll. Bra service och exceptionellt läge intill slottet.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack F2706GUlouised

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig personal, bra service, grymma pizzor och hamburgare! Stor och Trevlig uteservering nära Kalmar Slott. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack StefanL2248
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig personal och lokalerna samt uteservering är fint! Maten till de vuxna var god men det var små portioner. Pannkakorna på barnmeny var värmda färdigköpta fryspannkakor, ganska tråkigt och för 89kr så hoppas man på lite mer än så.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Julia L
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Bra bemötta när vi kom, men det var det enda positiva. Vi är två par och beställer samtidigt, men två av oss får vänta så länge på maten att de andra nästan ätit färdigt. När våra pizzor kom var de bara ljumma, och den glutenfria nästan oätlig och med ytterst lite ”Frutti de mare” på.
Inget ställe att rekommendera!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 670janep
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Vi beställde två pizzor för take away; Italia och Chevre. Den ena pizzan skulle innehålla prosciutto, men den glömde de att lägga på! Den andra pizzan skulle innehålla valnötter men dessa var utbytta till pinjenötter. Detta var allmänt smaklös och tråkig pizza som inte motsvarade priset. Ej värt besväret.

Datum för besöket: juli 2021
Tack smamasolobe

Resenärer som tittade på Söderport Café & Restaurang tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Söderport Café & Restaurang? Berätta vad du tyckte!