“Ok mat i trevlig miljön”

Söderport Café & Restaurang
Rankad som nr 54 av 144 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig personal och lokalerna samt uteservering är fint! Maten till de vuxna var god men det var små portioner. Pannkakorna på barnmeny var värmda färdigköpta fryspannkakor, ganska tråkigt och för 89kr så hoppas man på lite mer än så.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Julia L

Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Bra bemötta när vi kom, men det var det enda positiva. Vi är två par och beställer samtidigt, men två av oss får vänta så länge på maten att de andra nästan ätit färdigt. När våra pizzor kom var de bara ljumma, och den glutenfria nästan oätlig och med ytterst lite ”Frutti de mare” på.
Inget ställe att rekommendera!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 670janep
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Vi beställde två pizzor för take away; Italia och Chevre. Den ena pizzan skulle innehålla prosciutto, men den glömde de att lägga på! Den andra pizzan skulle innehålla valnötter men dessa var utbytta till pinjenötter. Detta var allmänt smaklös och tråkig pizza som inte motsvarade priset. Ej värt besväret.

Datum för besöket: juli 2021
Tack smamasolobe
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Otrevlig och oengagerad personal. Trött servitör som inte kunde ta beställning rätt. Fel mat t fel bord. Typiskt turistställe där man får kunder trots undermålig kundattityd.

Datum för besöket: juli 2021
Tack susannel200
Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

Vi är en familj med två vuxna och tre barn och blev väl bemötta när vi kom. Men sen var det INGEN som ville ta upp vår beställning av personalen. En stod i baren och höll på med sitt, en gick runt och såg mest förvirrad ut och en stod och torkade av glassdisken väldigt länge. Det var alltså inte så att personalen hade andra gäster de var upptagna med. Vi gick där ifrån efter att ha blivit ignorerade i 20 minuter.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Lindamaarni

Resenärer som tittade på Söderport Café & Restaurang tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Söderport Café & Restaurang? Berätta vad du tyckte!