“Dålig service !!!”

Söderport Café & Restaurang
Rankad som nr 58 av 144 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

Vi är en familj med två vuxna och tre barn och blev väl bemötta när vi kom. Men sen var det INGEN som ville ta upp vår beställning av personalen. En stod i baren och höll på med sitt, en gick runt och såg mest förvirrad ut och en stod och torkade av glassdisken väldigt länge. Det var alltså inte så att personalen hade andra gäster de var upptagna med. Vi gick där ifrån efter att ha blivit ignorerade i 20 minuter.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Lindamaarni

Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Om du har seglarskor och hästsvans får du citronskiva i vattenglaset! Annars: välj ett annat ställe!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Elisabet P
Omdömet skrevs 25 juni 2021

Så skönt att landa på denna uteservering. Känns som att vara i Danmark. Härligt möblerat med soffor och i lummig grönska nära slottet. Det var påpasslig service och maten var mycket god. Jättemycket mat serverades!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Swedenfam
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Bra läge och mysig uteservering. Maten var godkänd och lite därtill, dessvärre var servicen undermålig. Tog 15 minuter att få beställa något att dricka och matbeställningen dröjde ca 35 minuter. Serveringspersonalen var frånvarande och hade inte riktigt koll på läget. De tog även sista beställning i baren utan att informera oss gäster.

Datum för besöket: maj 2021
Tack xty12323
Omdömet skrevs 6 september 2020

Charmig lokal, bra läge och jättegoda drinkar! Vi åt bara en liten förrätt för att stilla hungern till drinken (vi skulle till ett annat ställe på middag) och vi var jättenöjda med det också. Men skulle framför allt rekommendera att gå dit och ta en drink!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack nataliiiiiie

Resenärer som tittade på Söderport Café & Restaurang tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Söderport Café & Restaurang? Berätta vad du tyckte!