“Katastrof”
Omdöme om Stekhuset

Stekhuset
Rankad som nr 27 av 145 Restauranger i Kalmar

1. Vi fick äta i tre(!) omgångar
2. Personalen serverade fel mat till flera av oss men hävdade att vi hade beställt det
3. Det serverades kall fisk till de två som beställde fisk
4. De värmde fisken och serverade ut på samma planka, och skiftade plankorna. Så ena personen fick en halväten tomat som den andra hade ätit på innan (corona?)
5. Alla oxfileer som skulle vara medium var welldone, en bit var till och med seg och knappt tuggbar
6. Personalen var otrevlig och bad ej om ursäkt och blängde åt sällskapet när vi gick förbi
7. En i sällskapet beställde ett specifikt dyrare vin men blev serverad husets
8. Det enda de kunde erbjuda var 10%, så sjukt pinsamt
9. KOMMER ALDRIG MER TILLBAKA!

Datum för besöket: augusti 2021
3  Tack yasminrJ1464RY

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Fick sitta vid bordet och vänta på menyn (den bör man få i samband med att man sätter sig).
Fick vänta 40 min på förrätten, trots att det inte var speciellt mycket folk.
De gratinerade musslorna var fortfarande kalla i mitten och vitlöksbrödet något bränt utan vitlökssmak.
Fick vänta 20 min på huvudrätten. Fick en oxfilé som var torr inuti och hård utanpå, ej medium rare som jag beställt.
Klyftpotatisen och aiolin var god.

Grannbordet reste sig och gick, då de sa till personal att det var lite för dålig service då de fick sitta och vänta utan att få beställa. Ägaren svarade bara att han tyckte de hade bra service. Ett annat bord var irriterade då de väntade på sin huvudrätt.

Sjuka överpriser med tanke på den låga kvaliteten på maten och den dåliga servicen!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack AmandaB22007
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Katastrof dålig file mignon, mjuk kall klyftpotatis och senig oxfilé . Inte värt att besöka, borde inte få ha öppet!!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack callewikerman
Omdömet skrevs 10 oktober 2020

Trevlig restaurang där vi fick sitta på deras inglasade veranda, kändes luftigt o bra. Vi åt deras plattfisk Walewska och det var mycket gott och snyggt upplagt. Servicen var tråkig o stel vilket drar ner betyget

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack Kjell_Mia
Omdömet skrevs 26 september 2020

Verkligen inte bra köttbit (skogsbiff) bad om medium fick mer well Done, såsen smakade ingenting inte heller trams ”kantarell smöret” servitrisen visade sig inte alls. Kanske för dem serverade varmrätten NÄr vi fortfarande hade förättstallrikarna kvar skäms. Troligen har kocken skurit köttbiten helt fel vilket gjorde den seg och torr.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack josefinehan

Resenärer som tittade på Stekhuset tittade också på

Besökt Stekhuset? Berätta vad du tyckte!