“Pizzeria oxen = Smaklös kebab”
Omdöme om Pizzeria Oxen

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Pizzeria Oxen
Rankad som nr 109 av 166 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 7 februari 2018

Vart ska man börja? Otrevliga. Flottigt och smaklöst.
Glömde 2 av maträtterna i beställningen..Nä inte igen!

Datum för besöket: februari 2018
Tack KajsaLiv

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Helt ok ställe för den som äter pizza nån gång i månaden. För dem med ett större pizzabehov finns det bättre pizzerior i Kalmar. Ta kebab före gyros.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Hampus L
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Första gången i staden, på väg till hotellet när vi stannade till och beställde mat. Kebabköttet var en besvikelse, ihop-pressade köttbitar som stekts upp. Kebabköttet inte från grillad storbit.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Åsa W
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Helt ok utbud och goda pizzor. Alltid snabbt klara. Priserna är som de brukar. Trevlig personal. Ganska tråkig lokal att sitta i.

Datum för besöket: december 2016
Tack disco-kaj
Omdömet skrevs 1 juni 2015

Har ätit både pizzorna samt de inbakade salladerna och båda har varit goda. Även om pizzorna är det man förmodligen ska köra på för att få det allra bästa. Trevlig service är ett plus!

Datum för besöket: juni 2015
Tack Emil M

Resenärer som tittade på Pizzeria Oxen tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Kalmar, Kalmar län

Besökt Pizzeria Oxen? Berätta vad du tyckte!