“Pizzeria oxen = Smaklös kebab”
Omdöme om Pizzeria Oxen

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Pizzeria Oxen
Rankad som nr 108 av 164 Restauranger i Kalmar
Omdömet skrevs 7 februari 2018

Vart ska man börja? Otrevliga. Flottigt och smaklöst.
Glömde 2 av maträtterna i beställningen..Nä inte igen!

Tack KajsaLiv

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Helt ok ställe för den som äter pizza nån gång i månaden. För dem med ett större pizzabehov finns det bättre pizzerior i Kalmar. Ta kebab före gyros.

Tack Hampus L
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Första gången i staden, på väg till hotellet när vi stannade till och beställde mat. Kebabköttet var en besvikelse, ihop-pressade köttbitar som stekts upp. Kebabköttet inte från grillad storbit.

Tack Åsa W
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Helt ok utbud och goda pizzor. Alltid snabbt klara. Priserna är som de brukar. Trevlig personal. Ganska tråkig lokal att sitta i.

Tack disco-kaj
Omdömet skrevs 1 juni 2015

Har ätit både pizzorna samt de inbakade salladerna och båda har varit goda. Även om pizzorna är det man förmodligen ska köra på för att få det allra bästa. Trevlig service är ett plus!

Tack Emil M

Resenärer som tittade på Pizzeria Oxen tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Pizzeria Oxen? Berätta vad du tyckte!