“Gå inte hit om ni vill få mat som går att äta...”

Restaurang Larmgatan 10
Rankad som nr 37 av 143 Restauranger i Kalmar

Plastiga menyer till att börja med.... sedan förrätten, toast Skagen. Säkert köpt i bulk eller på Ica, koken har knappt tostat brödet och kanterna var kvar... varmrätt, ”oxfilé” från Brasilien. Troligtvis nöt och inte oxe med tanke på att det var segt som tusan. Serverades med frysta grönsaker. Hur kan man ens ta betalt för något sådant?

Nä första och sista besöket

Datum för besöket: april 2021
Tack Wogge

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Nja tyvärr detta blir inget ställe jag kan rekommendera. Potatisgratängen var rå i mitten och smaklös. Oxfilé tournedos på järnplanka var torr och smaklös. Vi hann precis svälja ner vår förrätt och en sekund senare kom varmrätten.

Tack Extraordinary109666
Omdömet skrevs 28 februari 2021

Vi var ett sällskap på 4 personer. Alla var jätte nöja med maten som var väldigt god. Häftigt med den varma järnplattan som maten serverades på. De som jobbade där var trevliga och en fin och härlig miljö att äta i. Rekommenderas verkligen.

Tack SofiaJ728
Omdömet skrevs 20 februari 2021

Fint ställe med bra priser och variation på menyn.
Maten kom in snabbt, hela tiden uppmärksammades man ifall man ville beställa mer.

Tack kent p
Omdömet skrevs 24 oktober 2020 från mobil enhet

Middag på restaurangen efter en mycket härlig höstdag på Öland och Kalmar. Tid för middag gick vi till Larmgatan 10. Personalen gav en bra service inget att klandra men kocken hade svårt för att laga en jordgubbspanakotta ,den var lös som pure, bearnässåsen tun och skarp. Restaurangen bra om kocken blur bättre

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack yn2017

Resenärer som tittade på Restaurang Larmgatan 10 tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Restaurang Larmgatan 10? Berätta vad du tyckte!