Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Mycket fin camping, gott om yta mellan tomterna, lite fritt att placera husbilen, husvagnen. Mycket fräscha toaletter och duschutrymmen. Dusch kostar 5kr/4min, helt ok då det är ganska vanligt numera. Däremot kostar inte toabesök som någon skrev tidigare.
Trevligt med separat område för hundar med möjlighet till både lek och bad.
Tillgång till aktiviteter för både vuxna och barn.
Ett STORT MINUS är den ganska högljudda hoppborgen som var igång hela dagarna till 22.00 på kvällen. Fullt med skrikande barn och inte en enda vuxen som såg efter barnen. Då man gör reklam för ”naturcamping” känns inte en ful hoppborg nödvändig,som man normalt hittar på tivolin, när man har så mycket annat inom området för barn, tex lekpark minigolf, trampbilar ( med någon äldre förstås) fin strand osv.
Hoppborgen förstör hela miljön och upplevelsen av ”naturcampingen” vilket vi tyckte var synd då campingen förövrigt var jättefin. Därav betyget medel.
Detta gjorde att vi avbröt vistelsen flera dagar tidigare och åkte till en annan naturcamping som verkligen uppfyller kriterierna för sitt namn.

Tack Destination816317
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Härlig skogscamping med fina bad för hela familjen inklusive vovven. Fräscha servicehus, bra med möjlighet till utomhusdiskning. Trevligt bemötande, lugnt och mysigt. Kul att campingplatserna är så oregelbundna, blir inte så uppstyltat.

Tack n1an69
Omdömet skrevs 18 juli 2020

Mitt omdöme summerar jag med att det var väldigt otrevlig person(al) i receptionen och att de tar utöver avgiften för att natta över här betalt för varje toalettbesök(5kr) samt dusch(5kr/3min).

Bortsett från detta var det fantastiskt vackert med mycket fina toaletter och service utrymme.

Tack 371antong
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Mycket fin och lugn camping. Trevlig välkomnande personal, mycket rent överallt, städpersonalen var igång nästan dygnet runt. Bra utbud i receptionen. Mycket bra tvätt -och diskmöjligheter. Enormt fin och stor hund/hästrastplats med vatten på tre sidor. Finns quickstop kl 18-10 för halva campingkostnaden. Bra badmöjligheter.

2  Tack MarieJ1585
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt mysig & lugn camping med vattenvyer på alla håll.

Bra med aktiviteter för barnen och extra plus för ”Hundhagen/hundbadet” där man kunde släppa hundarna.

Extra plus för otroligt fräscht överallt och väldigt trevligt bemötande!

Kommer definitivt komma tillbaka!

Tack Emeelliiiee