“"Vanlig" mat, men på hög nivå”
Omdöme om Gröna Stugan

Gröna Stugan
Rankad som nr 3 av 145 Restauranger i Kalmar
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Jag var väldigt nöjd med vårt besök här. Lite krogmeny, men på en högre nivå. Tror alla kan hitta något på menyn, för den är, trots att den är begränsad, precis tillräckligt varierad. Var osäker på om jag skulle ge den en fyra eller femma, för bättre ställen har jag ätit på, och det var kanske inte nödvändigtvis "spännande" mat. Men mycket trevlig personal och så vidare... Så en knapp femma!

Tack VeniUltra

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Här serveras alltid vällagad och bra mat. Rimliga priser trots en exklusiv meny. Passa även på att äta lunch om ni har möjlighet. Trevlig och vaken personal.

Tack petermR2227MB
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

En utav Kalmars bästa restauranger. Bra vegetariskt alternativ, trevlig personal, bra viner. Mina kollegor var så himla nöjda också.

Datum för besöket: januari 2020
Tack petericson
Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Mycket god mat, smakupplevelse med en del riktigt spännande kombinationer. Bra service och trevlig personal.

Tack 829petetw
Omdömet skrevs 4 februari 2020

Prisvärd lunch som alltid är väldigt god och vällagad. Vänlig och uppmärksam personal. Alltid bra vegetariska alternativ. Imponerar även kvällstid.

Datum för besöket: januari 2020
Tack TobbeSWEDEN

Resenärer som tittade på Gröna Stugan tittade också på

Kalmar, Kalmar län

Besökt Gröna Stugan? Berätta vad du tyckte!