Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Tillbringade 2 dygn på detta härliga hotell! Hyfsade rum, en mycket välstrukturerad och bra frukost som innehåller allt som man kan önska sig. Trevlig välkomnande personal som alltid hälsar med ett leende.
Sköna sängar!

Ett litet minus är att det är ganska kala rum, men vad gör det när allt annat väger upp.

Tack 924nicklase
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Vi valde hotellet mest pga av att det ingick ett bra gym och vi ville kunna träna mycket.
Gymmet låg bara över gatan och det hade bra standard för många olika typer av träning. Fick en tagg till gymmets dörr, och kunde träna mellan 04.00 - 24.00.
Vi valde en junior svit, som var stor och luftig. Sängarna var super sköna, och klimetet var bra med ac på rummet. Rummet låg mot gården på 3:e våningen och där var det lungt och tyst. Bra badrum med både dusch av badkar. Frukosten var bra och fungerade bra i corona tider. Så glad att det var buffe, som det inte varit på andra hotell jag bott på under sommaren. Parkerade på en parkeing ca 100 m från hotellet där det var avgift mellan 09.00-18.00 resten var gratis. Då vi var ute och körde under dagtid passade det bra.
Bra shopping i centrum och bra utbud på restauranger. Vi var på Kalmarsundsbadet, som vi tyckte var bra.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack ankan795
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var några vänner som övernattade på detta hotell i Kalmar, på väg till Öland.
Trevlig personal. Bra välstädat rum. Mycket bra frukost. Centralt läge och gott om bra och billiga parkeringsplatser i närheten.

1  Tack BirgittaT_13
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Något dyrt för enkel rumsstandard. Ingen möjlighet att reglera rumstemperaturen, kvavt och varmt under natten. Rummet rent och frächt med sköna sängar. Lite 70 tal på inredning. Bra dusch och badrum med golvvärme så det torkar upp snabbt. Tom minibar/kylskåp! Bra centralt läge och egen inomhusparkering precis bredvid (150:-/natt). Bra basutbud på frukosten och ett extra plus för våfflor. Tre olika frukostrum så det gick bra att hålla avstånd.

1  Tack sysems
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Jättefräscht hotell !!
Bodde i ett lite större rum
Gjort vad man kan för frukosten nu under Covid 19, uppdelat på olika stationer
Trevlig personal.
Centralt
Mysig stad att strosa runt i.
Kan varmt rekommenderas !!

Tack Lena S