Omdömet skrevs 24 juli 2020

Ingen städning på rummen pga Corona- borde ju vara tvärtom- mer städning? Fick säga till om mer toapapper o slänga sopor själv för att det inte skulle börja lukta på rummet.
Vet man kunde säga till om städning men orkade inte stå i kö för att be om en sak som är självklart.
Helhetsupplevelsen är ändå positiv och frukosten var bra. Sambon saknade dock pannkakor till frukost.

Tack 874eling
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Mycket lyhört mellan rum och från gatan.
God frukost men jag gillar varma ägg...
Bra centralt läge trevlig kvällspersonal
Lite dumt att skylla på Corona och inte städa rummen vid flera dagars boende, ingen skillnad mot att städa mellan olika gäster!?
Inte 100% nöjda med vistelsen

1  Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Centralt beläget svenskt standard hotell. Trevlig personal och snabb incheckning, garage i huset vilket behövs då det inte är helt enkelt att hitta parkering i centrala Kalmar under sommaren.
Frukosten erbjuder vad man kan förvänta sig på svenska hotell, allt man behöver finns men inget speciellt.
Något bullrigt emellanåt om man får rum mot gatan.

Tack 235h_kanr
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Hade bokat tre nätter och en förfrågan om laddbar p-plats. Dock var det fullt i garaget då vi kom så ingen laddplats. Rummet var av ordinarie karaktär men tyvärr ovan entrén och gå gatan. Men bor man centralt så får man ta lite oväsen. Synd bara att sopbilen kom tidigt varje morgon (mycket skrammel) Frukosten var av buffé typ och det fanns bra med platser utspridda. Följande två nätter så ordnade den trevliga personalen så att vi fick laddplats. Dock kostar garaget över hundra varje dygn.

1  Tack Kenneth J
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannade till en natt på vår väg hem, det första vi mötte var att alla parkeringsplatser var slut så vi letade parkeringsplats i en timme. Rummet var litet och sängen typ 160 cm trots att det var superior. Men det låg trots allt centralt och nära till allt. Men det vi tyckte var konstigt var att det var frukostbuffé trots Corona tider.

1  Tack anital529