2025 av 227 omdömen
Omdömet skrevs 17 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt litet hotell, på utsidan och lobby märks det att det är lite äldre, saknar automatisk dörr i entrén och lite mysigare frukost/matsal. Rummen var väldigt fina med både dusch och badkar, fin utsikt och högt i tak med vinklar. Nytt och lite annorlunda, inte bara en fyrkantig låda. Golvtermostat satt dock gömd under handfatet.. Aircondition fungerade bra, vintertid iallafall. Bra med varmgarage och hiss upp till lobby eller rum, relaxavdelningen såg fin ut, prövade den dock inte. Frukosten var ok för 4 stjärnigt. Färskpressad apelsinjuice ett plus. Bra centralt läge. Besöker gärna igen

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack MikaelC311
Omdömet skrevs 7 januari 2018

Bodde här i jobbet och det funkade bra.
Rummet helt och rent, med bra toalett och andra funktioner.
Lite tråkigt dock och inget jag skulle bo med familj eller på tu man hand.
Frukost ok men inget som var över medel.
Ligger bra och nära centrum.

• Bodde här: september 2017, reste ensam
Tack PAMM67
Omdömet skrevs 6 januari 2018

Mycket folk trots nyårsafton. Restaurangen öppen. Fräscha rum med kaffe/te/choklad nästan som man saknade nån god kaka till. Hotellet ligger bra centralt i stan. Eget garage (kostar extra) och cykeluthyrning. Frukosten helt okej med +++

Tips för att välja rum: Ingen åsikt då det inte gick att välja. Rummen mot gården tysta men utsikten...mest tak
  • Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Göran J
Omdömet skrevs 14 december 2017

Bra läge i centrala Kalmar med gångavstånd från tågstationen. Enkelt och fräscht dubbelrum. Schysst att det fanns vattenkokare, te, kaffe och o’boy pulver på rummet! Fin bastu men en något sliten bubbelpool. Härliga räkmackor, god öl och en fantastisk frukost där inget saknades, hembakat bröd, goda röror, smoothie och upp-piggande ingefärsshots. Trevlig om mycket serviceminded personal.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Mari J
Omdömet skrevs 7 december 2017

Fräscht och bra frukost, men dåligt med information, seg mejlkontakt och inte så engagerade medarbetare. Hade förväntat mig mer till det höga priset. Läget väger upp betyget, men skulle faktiskt inte bo här igen.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack travellingsimba