Omdömet skrevs 7 januari 2018

Bodde här i jobbet och det funkade bra.
Rummet helt och rent, med bra toalett och andra funktioner.
Lite tråkigt dock och inget jag skulle bo med familj eller på tu man hand.
Frukost ok men inget som var över medel.
Ligger bra och nära centrum.

Datum för vistelsen: september 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack PAMM67
Omdömet skrevs 6 januari 2018

Mycket folk trots nyårsafton. Restaurangen öppen. Fräscha rum med kaffe/te/choklad nästan som man saknade nån god kaka till. Hotellet ligger bra centralt i stan. Eget garage (kostar extra) och cykeluthyrning. Frukosten helt okej med +++

Rumstips: Ingen åsikt då det inte gick att välja. Rummen mot gården tysta men utsikten...mest tak
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Göran J
Omdömet skrevs 14 december 2017

Bra läge i centrala Kalmar med gångavstånd från tågstationen. Enkelt och fräscht dubbelrum. Schysst att det fanns vattenkokare, te, kaffe och o’boy pulver på rummet! Fin bastu men en något sliten bubbelpool. Härliga räkmackor, god öl och en fantastisk frukost där inget saknades, hembakat bröd, goda röror, smoothie och upp-piggande ingefärsshots. Trevlig om mycket serviceminded personal.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Mari J
Omdömet skrevs 7 december 2017

Fräscht och bra frukost, men dåligt med information, seg mejlkontakt och inte så engagerade medarbetare. Hade förväntat mig mer till det höga priset. Läget väger upp betyget, men skulle faktiskt inte bo här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack travellingsimba
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell som överträffade förväntningarna. Hotellet ser inte märkvärdigt ut utåt, men insidan är trevlig. Bra fräscha rum. Vi hade bokat t rum. Superbra familjerum med våningssäng, dubbelhandfat, både dusch och badkar. Juniorsviten, superiorrum, dubbel och enkelrum standard. Allt var toppen. Relaxavdelningen var inte supermodern, men ändå trevlig med stor bastu och en bubbelpool. Frukosten var ganska liten, men allt det viktigaste och godaste fanns så också toppen. Ligger centralt och bra nära shopping, restauranger och julmarknader. Hela sällskapet på 10 personer var supernöjda.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Kaka1974