Omdömet skrevs 6 januari 2018

Mycket folk trots nyårsafton. Restaurangen öppen. Fräscha rum med kaffe/te/choklad nästan som man saknade nån god kaka till. Hotellet ligger bra centralt i stan. Eget garage (kostar extra) och cykeluthyrning. Frukosten helt okej med +++

Tips för att välja rum: Ingen åsikt då det inte gick att välja. Rummen mot gården tysta men utsikten...mest tak
  • Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Göran J
Omdömet skrevs 14 december 2017

Bra läge i centrala Kalmar med gångavstånd från tågstationen. Enkelt och fräscht dubbelrum. Schysst att det fanns vattenkokare, te, kaffe och o’boy pulver på rummet! Fin bastu men en något sliten bubbelpool. Härliga räkmackor, god öl och en fantastisk frukost där inget saknades, hembakat bröd, goda röror, smoothie och upp-piggande ingefärsshots. Trevlig om mycket serviceminded personal.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Mari J
Omdömet skrevs 7 december 2017

Fräscht och bra frukost, men dåligt med information, seg mejlkontakt och inte så engagerade medarbetare. Hade förväntat mig mer till det höga priset. Läget väger upp betyget, men skulle faktiskt inte bo här igen.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack travellingsimba
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell som överträffade förväntningarna. Hotellet ser inte märkvärdigt ut utåt, men insidan är trevlig. Bra fräscha rum. Vi hade bokat t rum. Superbra familjerum med våningssäng, dubbelhandfat, både dusch och badkar. Juniorsviten, superiorrum, dubbel och enkelrum standard. Allt var toppen. Relaxavdelningen var inte supermodern, men ändå trevlig med stor bastu och en bubbelpool. Frukosten var ganska liten, men allt det viktigaste och godaste fanns så också toppen. Ligger centralt och bra nära shopping, restauranger och julmarknader. Hela sällskapet på 10 personer var supernöjda.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Kaka1974
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell. Centralt läge, kommer man sent är det svårt med parkering ute. Det finns möjlighet att köpa p-plats. Rummet helt ok. Frukosten helt ok. Kan verkligen rekommendera detta hotell om s tanbar över i Kalmar.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack sjovallagatan