Omdömet skrevs 14 december 2017

Bra läge i centrala Kalmar med gångavstånd från tågstationen. Enkelt och fräscht dubbelrum. Schysst att det fanns vattenkokare, te, kaffe och o’boy pulver på rummet! Fin bastu men en något sliten bubbelpool. Härliga räkmackor, god öl och en fantastisk frukost där inget saknades, hembakat bröd, goda röror, smoothie och upp-piggande ingefärsshots. Trevlig om mycket serviceminded personal.

Tack 64marij
Omdömet skrevs 7 december 2017

Fräscht och bra frukost, men dåligt med information, seg mejlkontakt och inte så engagerade medarbetare. Hade förväntat mig mer till det höga priset. Läget väger upp betyget, men skulle faktiskt inte bo här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack travellingsimba
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell som överträffade förväntningarna. Hotellet ser inte märkvärdigt ut utåt, men insidan är trevlig. Bra fräscha rum. Vi hade bokat t rum. Superbra familjerum med våningssäng, dubbelhandfat, både dusch och badkar. Juniorsviten, superiorrum, dubbel och enkelrum standard. Allt var toppen. Relaxavdelningen var inte supermodern, men ändå trevlig med stor bastu och en bubbelpool. Frukosten var ganska liten, men allt det viktigaste och godaste fanns så också toppen. Ligger centralt och bra nära shopping, restauranger och julmarknader. Hela sällskapet på 10 personer var supernöjda.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Kaka1974
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell. Centralt läge, kommer man sent är det svårt med parkering ute. Det finns möjlighet att köpa p-plats. Rummet helt ok. Frukosten helt ok. Kan verkligen rekommendera detta hotell om s tanbar över i Kalmar.

Tack sjovallagatan
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Väldigt fräscht hotell och trevlig personal. Bra läge centralt. Mysigt bubbel område.
Men blev besviken på sängen den delade sig...
Frukosten ok men äggaröran va stenhård den ska vara lös och frallorna torra.

Tack Barbro B