Travelocity
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-29
Expedia.com92 US$
Priceline101 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Vi bokade det här hotellet tre nätter. Av bilderna att dömma så såg det mycket lovande ut. Ett modernt och fräscht hotell. Tyvärr så stämde det inte alls. När vi checkade in så var det som att komma 40 år tillbaka i tiden. Vi fick endast en nyckel med en stor klumpig nyckelring att hålla ordning på. Trodde knappt att nycklar fanns på hotell längre då andra delar ut nyckelkort och då oftast två stycken. Inredningen är gammal och sliten i mörkbrunt trä och mycket av möblerna likaså. Sängen var ok men täcket hade både blod och andra intorkade fläckar. Rummet var litet och väldigt varmt. Badrummet saknade dusch och hade ett badkar istället. Frukostsalen var förvisso rymlig och luftig (bra med tanke på pandemin) men möblerna är gamla. Personalen är trevliga och tillmötesgående så dom ska ha en fyra i betyg. Hotell skulle behöva en rejäl renovering. Med tanke på priset vi betalade för vistelsen så var den absolut inte värd pengarna.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 600su
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Känns som detta hotell är i stort behov att uppgradera sig, speciellt med tanke på priset. Känns lite som man kommer in på en färja från 70 talet, allt från matsalen till "relax" avdelningen. Det saknas eluttag på vettiga ställen i sovrummet. Fanns inga vid sängen eller i badrummet. Ska man ändå behöva blåsa håret torrt i ett av hörnen vid fönstret så kan man iallafall få en spegel.

Kuddarna var i campingstorlek och täcket tjockt för att vara mitt i sommaren. Väldigt varmt i rummen och kvavt i korridoren. Badkar vilket förstås är smaksak, men då bör det iallafall erbjudas en propp som passar så man kan nyttja det. I övrigt väldigt lågt handfat och det kommer från någon som bara är 158 cm.

Frukosten drar ner betyget ytterligare. Först in men ändå var mycket av det varma inte ens uppvärmt. Iskalla pannkakor eller fisljummet bacon. Vattnig juice och nästan bara ljusa luftiga frallor som val av bröd.

Provade även relax avdelningen som ingår i priset. Snällt men behövs även där en renovering. Bastun finns inne hos männens omklädningsrum, så för att jag som kvinna ska få känna lite värme måste jag först knacka på deras dörr och anmäla min ankomst!?

Och allt detta trevliga för totala summan 2400 kr för 2 nätter. Inte att rekommendera om det finns andra hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Jennifer N
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Rummet var som komma till 70-talet.
Badkar med snuskigt duschdraperi.
Mycket halt i badkaret.
Vanlig dörrnyckel till rummet.
Stort pivåhängt fönster som var helt oisolerat från ljud på gatan.
Litet, slitet rum.
Inga eluttag vid sängarna
Bo inte här om ni har alternativ.

Rumstips: Undvik!!
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack BoL661
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Hade inga höga förväntningar på detta hotell men att det höll så dålig standard var chockerande med tanke på priset!
Det var både muggigt, illaluktande och i dåligt skick Förvånade att det faktiskt är i drift!

Ett plus till att personalen var så trevliga och tillmötesgående

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack mlwullf
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Vi hittade hotellet ganska enkelt och det var en trevlig personal som tog emot oss.
Jag hade bett om rum långt upp och långt från hissen vilket de tillmötesgick.
Sedan fick vi en nyckel till rummet vilket är lite ovanligt.
Den var ganska fladdrig så den hade nog några år på nacken.
Rummet var OK men rent och hade en skön säng.
Så sängen får en fyra.
Vi fick boka frukosten men då vi kom ned var det kö och en massa människor.
Så det fanns ingen som kollade att alla respekterade tiderna.
Matsalen var som att kliva in i 80-talet.
Småland på 80-talet
Ganska bra utbud på mat.
Färskt bröd vilket var ett plus.
Men jag upplevde det som spretigt.
Frukosten var sådär.
Betalade 1800 spänn för en natt vilket är väldigt dyrt så då ställer jag högre krav. Visserligen mitt I turistsäsongen men dyrast på hela resan.
Så plus är en bekväm säng, bra incheckning.
Minus är inredning och frukost.
Det var nästan jag satte en tvåa tyvärr.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack johanl805