Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Bodde bara 1 natt men det var bra. Hotellet tog sitt ansvar när det gäller att erbjuda handsprit i dessa tider. Frukosten var bra, en del att välja på. Trevlig personal bl.a i receptionen. Minus är att det är lite slitet här och var på hotellet. Men det ligger väldigt centralt. Hotellet har några platser i p-hus, tyvärr så var allt upptaget. Vi blev rekommenderade av personalen en parkering som ligger rätt nära som ligger vid vattnet. Vi betalade 30:-/dygn ( grön markering på parkeringen, gul markering är dyrare)

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack halmstadbruden
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Bra:
Bastun nyrenoverad
Trevlig personal
Bra läge
Dåligt:
Fallfärdigt-tex smutsig pool & skitiga rum
Trasigt kakel i badrummet
Ingen restaurang
Hotellet verkar sakna en vaktmästare?
Helhetskänslan på hotellet att du bor i ett studentboende

Tack annarP2907LF
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Som att kliva in på en Finlandsfärja från 1983. Slitet, trasigt, sunkigt, murrigt och smutsigt. Fläckar på lakan och i tak. Blod på dörrkarm i badrum. Hål i väggar. Plankor som saknades i extrasäng osv.
Dessutom varmt som en bastu mitt i sommaren.

1  Tack lolahunter
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet har ett stort behov av renovering, inne, ute, badrum och poolområdet. I största allmänhet så känns det väldigt sunkigt och luktar konstigt på rummet som också saknar AC och va extremt varmt. Rummet va också väldigt litet och det gick inte att dra väskan runt sängen utan va tvungen att lyfte över sängen för att få plats. Det som drar upp betyget till en 2 av fem möjliga ca den trevliga personalen och läget som är väldigt centralt

2  Tack niklasj390
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Jätte bra hotell om man åker med barn Inga problem att få rätt säng även till små barn.
Jättetrevlig personal som alltid ställer upp och försöker lösa problem.
Lagom stor frukost som passar alla både stora och små.
Ända dåliga är att poolen skulle behöva renoveras och ha varmare vatten då barnen tycker det är kalt.
Samt att man efter en lång dag med utflykter saknar restaurang på hotellet.
Försöker alltid boka detta hotell vid resa till Kalmar/öland

Datum för vistelsen: december 2019
Tack FredrikG354