Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Mycket trevligt hotell med väldigt hjälpsam personal. Rent o snyggt. Rekomenderas varmt. Enda minus ska väl vara att det är långt till centrum. Men det finns ju buss o taxi. Perfekt weekend. Bra parkering.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack anders990johansson
Omdömet skrevs 30 oktober 2020 från mobil enhet

Bra scandic hotell. Som man förväntar sig. Bra familjerum, bra gym,uppskattat med pool för barnen. Fri parkering och tesla supercharger precis intill.
Mycket bra coronatänk i alla Bra scandic hotell. Som man förväntar sig. Bra familjerum, bra gym,uppskattat med pool för barnen. Mycket bra coronatänk i frukostmatsalen. Bokad tid för att minimera trängsel och krav på engångshandskar. Känns tryggt och gott om plats mellan borden.
Frukosten var dessutom mycket god med mycket grönt. Vi är nöjda med vistelsen.
Enda negativa var att det finns en viss mögellukt när man kommer in i entrén. Längre in i korridoren håller heltäckningsmattan på att läggas om, så det verkar vara under åtgärdande. gsel och krav på engångshandskar. Känns tryggt och gott om plats mellan borden.
Frukosten var dessutom mycket god med mycket grönt. Vi är nöjda med vistelsen.

Tack lindarI2138EA
Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Bra hotell med perfekt läge om man är på genomresa. Fri parkering. Trevligt bemötande i receptionen och i frukostmatsalen. Mycket bra frukost och bra ordning. Tyvärr ingen hel dubbelsäng utan två enkelsängar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Mayfair20