Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Bra hotell med perfekt läge om man är på genomresa. Fri parkering. Trevligt bemötande i receptionen och i frukostmatsalen. Mycket bra frukost och bra ordning. Tyvärr ingen hel dubbelsäng utan två enkelsängar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Mayfair20
Omdömet skrevs 6 oktober 2020

Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Plus för själva rummet som hade fräscht badrum! Tråkiga korridorer. Tråkig frukost (fick med färdigpackad till rummet) som bestod av bl.a. 2 vetekakor. Restaurangen var stängd och det pågick reparation av tak så det hängde plastskynke vid receptionen.

• Restyp: Reste ensam
Tack lottae220