Kostnadsfri avbokning till den 21-09-26
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
Priceline
eDreams126 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

En riktig liten pärla till hotell. Ombonat, trevligt och med en mycket uppmärksam och serviceinriktad personal. Baren ger känslan av en engelsk herrklubb med sina härligt svulstiga Chesterfield möbler. Vi bodde i ett budgetrum som var ganska enkelt inrett (ja just budget) men med sköna sängar och tv, ja vad mer behöver man egentligen. Vi åt middag i restaurangen och kan ge även den en stor tummen upp. Vi tackar för en mycket trevlig vistelse och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack handendaerfalken
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Trevligt hotell med fin innergård och restaurang. Bra frukost.
Minus för bäddsoffan i vårt 4-bäddsrum, fjädrarna kändes i ryggen, inte skönt, bör kunna fixas bättre. Stopp i toan men det hör förstås säkert till ovanligheterna. Totalt omdöme mycket bra.

1  Tack StefanL2248
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Bodde här en natt med min dotter. Lite rörigt när vi checkade in då rummet inte var klart pga personalbrist. Rummet var ganska slitet och inte alls så fräscht som bilderna visat. Ena sängen gnisslade. Varmt på rummet trots fläkt. Schampo saknades då behållaren inte fyllts på. Det var ganska mycket folk utanför på gården på kvällen men på natten var det tyst. Stället som sådant var ändå mysigt och låg väldigt bra till nära centralstationen. Frukosten var den stora behållningen, jättetrevligt att sitta ute på gården i solen.

Tack 704malinb
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Se upp för junior sviten. Mögel, löst klinker i badrummet och sängen liksom golvet knakade och var sjukt obekväm. Galet lyhört. Symbolisk prisreduktion när vi upplyste om orimligheten att ta 1900 kr/natt. I övrigt mkt bra frukost och trevlig internationell serveringspersonal.

Tack Peder7
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Bra rum centralt i Kalmar, nära till stadskärna, bra rum rent och snyggt, bra frukost och trevlig utegård med bar. Värd att besöka igen. Lite bökigt med parkering. Jag kan rekommendera detta hotell för alla, duktig personal

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 819g_rane