Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Tyvärr var hotellet under all kritik, låg standard på rummen, otroligt lyhört och väldigt enkla rum. En renovering skulle verkligen behövas.
Personalen i receptionen var inte alls tillmötesgående och bjöd knappt på ett leende. Det finns tyvärr mycket som behöver åtgärdas, synd på ett hotell med ett sådant fint läge och lokaler!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Ejorn
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Nytt besök på Slottshotellet i Kalmar. Vi blev inte besvikna denna gången heller trots lite andra förhållningsregler, det är ju Coronatider :(
Men annars lika trevligt och bra service som vi vant oss vid vid våra besök i Klamar

Rumstips: Annexet duger gått och ligger lite off så det blir tyst och lugnt med fönster inåt gården
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Gordonfjant
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade rum 33, ett Superior rum med dammigt spindelnät vid taklampan och en fjärrkontroll som bör rengöras eller bytas ut. TV'n bar minimal, nu är man ju inte på hotellet för att glo på tv men viss klass krävs för det priset.
Litet toa/dusch utrymme. Trevlig personal men kanske inte fel att justera klädseln och frisyren hos vissa, man trodde nästan att en kommit direkt ifrån sängen typ. Hotellet ligger bra annars men kommer inte tillbaka.

Tack 636perr
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Jag och min familj hade under förra veckan bokat in ett rum på anexet. Det fanns varken ventilation där eller fungerande internet. De luktade rök på rummet som de hade försökt få bort med alldeles för starka dofter men ändå inte lyckats helt. Det fanns endast en nykel till rummet. Dessutom var rummet som en studentbostad i dåligt skick inget hotell man kan tipsa andra om vi chekade ut efter en natt där. Dock så var väll frukosten okej.

Tack alvamatilde
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i budgetrummet och det var helt okej, stort rum med extremt liten TV. Så bo inte här om du vill se på TV. Frukosten var bra förutom kaffet som görs i en gammal dålig automat, påminde mig om konferenser på sunkhotell i industriområden. Köp ny kaffeautomat. Läget är fantastiskt vid parken, man blir glad av att ha så nära till grönska. Totalt sett helt okej.

Tack Johnnybowler