Omdömet skrevs 27 juli 2020

Jag och min familj hade under förra veckan bokat in ett rum på anexet. Det fanns varken ventilation där eller fungerande internet. De luktade rök på rummet som de hade försökt få bort med alldeles för starka dofter men ändå inte lyckats helt. Det fanns endast en nykel till rummet. Dessutom var rummet som en studentbostad i dåligt skick inget hotell man kan tipsa andra om vi chekade ut efter en natt där. Dock så var väll frukosten okej.

Tack alvamatilde
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i budgetrummet och det var helt okej, stort rum med extremt liten TV. Så bo inte här om du vill se på TV. Frukosten var bra förutom kaffet som görs i en gammal dålig automat, påminde mig om konferenser på sunkhotell i industriområden. Köp ny kaffeautomat. Läget är fantastiskt vid parken, man blir glad av att ha så nära till grönska. Totalt sett helt okej.

Tack Johnnybowler
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Så trevligt och välkomnande. Efter en trött resdag är det underbart att komma hit o möta trevlig, glad och fixande personal.
Fina rum med känsla för att trivas. Här vill vi bo ofta.
Vacker miljö i äldsta kalmarkvarteren och ett stenkast från slottet, konstmuseet och den fina stadsparken. Centrum går du till på 5 min.
Bra frukost.

Rumstips: Huvudbyggnaden tror jag
Tack ushtgfr
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Andra gången på detta hotell, trevlig personal, mysiga rum, sköna sängar, härlig omgivning, vi kommer garanterat tillbaka hit. Nära till slottet och centrala Kalmar. Missa inte denna fantastiska pärla.

1  Tack TeamSK
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Mysigt hotell med helt okej standard. Med tanke på Corona-pandemin så var det så klart lite avslaget, men pga möjligheten för svenskar att resa runt i Sverige så var det ändå ganska mycket folk.

Rummet var fint med kakelugn och fräscht badrum. Sköna sängar och helt okej bäddsoffa. Centralt läge nära Kalmar slott, konstmuseet och centralstationen.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack JohanK1051