Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline141 US$
Travelocity140 US$
Omdömet skrevs 29 september 2021

Jag var nere över natten på ett uppdrag. Jag kom mycket sent och var hungrig. Personalen fixade snabbt fram middag trots att det var långt efter den slutat serveras. Rummet var mycket trevligt och kudden var skön (viktigaste av allt). Havsutsikt med soluppgång var en underbar start på kommande dag.

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Daydream03097943622
Omdömet skrevs 4 september 2021

Vi bodde tre nätter på hotellet och vi trivdes utmärkt med allt, servicen, personalen och boendet. Rummet var välstädat och fräscht, Frukost och middag lämnade inget övrigt att önska, vällagat och smakligt.

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack bthulin
Omdömet skrevs 23 augusti 2021 från mobil enhet

Supernöjd med natten vi tillbringade på hotellet. Rummet fint och fräscht, hade önskat havsutsikt och det fick vi. Middagen som det bjöds på var kycklingsnitzel och rostad potatis, var också bra. Frukosten är vi nöjda med, förutom äggröran som var alldeles för blaskig.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack ulrikam559
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Ros: Läget är superbra vid vattnet och nära till stadskärnan. Hotellet är charmigt, rummen stora och fräscha. Matsalen är trevlig och man kan sitta och äta ut mot vattnet eller innergård om man vill. Väldigt trevligt. Personalen är ok, varken glada och serviceinriktade men heller inte otrevliga, neutrala skulle jag säga.
Ris: Det är varmt på natten, finns ingen AC och med fönstret öppet så brummar högljudda fläktar eller så har de ställt in vanliga fläktar som låter och blåser på dig. Mörkläggningsgardinerna är taffligt uppsatta och för korta. Pappershållaren i badrummet är trasig och har ramlat ner på den trasiga handtvålsbehållaren.
Maten är det stora riset. Äggröran är troligtvis gjord av ägg på dunk, den är oätlig. Billigt pålägg och billigt bröd, litet utbud. Absolut inte en hotellfrukost man längtar till. De bjuder på em-fika men det är en torr sockerkaksliknande, återigen billigt som bara smakar socker.
De bjuder även på kvällsmat, det smakar som på vilken vägkrog som helst och mättar magen. Helt ok. Men att ha så dålig frukost är inte ok i denna prisklass.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack alexis1000
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Hotellet har ett bra läge vid vattnet. Rummen utan havsutsikt har ingen utsikt alls, vårt rum hade utsikt mot soptunnorna på innergården. Rummet i sig var bra. Middagen som ingår i priset var ingen höjdare, en väldigt tråkig buffé, strunta i den om man kan. Det finns trevliga rum att boka mot vattnet.

Rumstips: Välj rum med havsutsikt och skippa buffén!
Datum för vistelsen: juli 2021
2  Tack ingela s