ZenHotels.com
eDreams
Travelocity
Snaptravel
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Härligt att komma tillbaka till denna pärla.
Härliga rum, skön stämning o miljö och trivsamt med såväl kvälls- som frukostbuffén.
O omgivningarna och närheten till såväl natur, hav och servicetjänster!

Restyp: Reste i arbetet
Tack johanmede
Receptionen Hotel Packhuset, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Packhuset, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2020

Underbart att läsa, varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Fint hotell som ligger jättefint vid vattnet . Rummet var helt ok men varmt. Frukosten ok . Det som var bra var middagen var god och att hotellet ligger bra till i Kalmar. Men att betala 1700 kr för detta var inte prisvärt . Är ca 400 kr för mycket .

Tack juskfujhabki

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback, det är värt mycket för oss! Vi beklagar att du inte upplevde din vistelse som prisvärd. Vi tar med oss dina synpunkter. Vi hoppas att ni vill besöka oss igen!

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Rummet (306) var mysigt att hade bra läge. Fint med bjälkar i taket. Sängen var skön, men var för hög för vår smak.
Personalen var trevlig och både mat och frukost var god.
Det fanns även endel vi var mindre nöjda med. Det var damm på vissa av bjälkarna. Det fanns varken morgonrockar eller vattenkokare som stod i rumsbeskrivningen. Det var dålig belysning i badrummet. I princip var det bra ljus över handfatet, men för mörkt vid toalett och dusch. Vissa lampor (vägglampor) verkade bara gå att tända om taklamporna var tända.

Tack O4629NSsandrap

Tack för din feedbak vi tar med oss både det positiva och det negativa och jobbar vidare för att förbättra oss. Om ni väljer att besöka oss igen kan berätta att morgonrockar och vattenkokare är tillbaka på rummet igen.

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Första gången vi är i Kalmar och vi är jättenöjda. Vi fick rum 103 med bryggaltan fint mindre rum och tur med vädret så det blev några timmar på altanen. Nära till allt
Och maten ingår. Frukost och kvällsmat och mycket duktig o trevlig personal

Tack Falle

Tack för ert fina omdömme, det gör oss mycket glada att ni hade det bra här. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 4 september 2020

Kalmar är en fantastisk stad, och bo på Hotel Packhuset höjer känslan av besöket i Kalmar.
Här får du god mat och en fantastisk start på dagen med fin frukost. Servicen och rummen är av god kvalitet. Ett varmt välkomnande av både personal och Hotell.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack magnuslohman

Underbart att läsa, vi är så glada att ni hade det bara hos oss.