Omdömet skrevs 4 september 2020

Kalmar är en fantastisk stad, och bo på Hotel Packhuset höjer känslan av besöket i Kalmar.
Här får du god mat och en fantastisk start på dagen med fin frukost. Servicen och rummen är av god kvalitet. Ett varmt välkomnande av både personal och Hotell.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack magnuslohman
Receptionen Hotel Packhuset, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Packhuset, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2020

Underbart att läsa, vi är så glada att ni hade det bara hos oss.

Omdömet skrevs 3 september 2020 från mobil enhet

Jag är van vid bra standard på Clarion. Dåligt städat rum, gamla sopor på rummet, städtrasor på sängen m.m.
Medioker mat. Missnöjd för det priset. Väljer troligen ett annat boende i Kalmar nästa gång.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 756MichaelA

Oj då, här låter det som att något gått fel. Vi beklagar verkligen. Om du känner att det här inte blev löst medan ni bodde här får du gärna kontakta oss på cc.packhuset@choice.se och berätta vad som hände. Så här brukar det givetvis inte vara när man bor på Packhuset. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 3 september 2020

Ett toppen hotell på bra läge inrett i marin stil. Många av rummen ligger mot havet. Väldigt trevlig och serviceminded personal som förgyller din tillvaro. Precis intill stadsporten till centrum, nära till gamla stan och Kalmar slott.
Bra mat på hotellet som dessutom ingår i priset.

Rumstips: Önska rum mot havet
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jorgendahlgren

Tack för din feedbak, den gör oss väldigt glada. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 september 2020

Jättefint hotel. Superior med egen terrass mot vattnet. Hur jag än försöker finns inget att klaga på. Fick vegomat utan problem. Att äta på rummet gick jättebra. Tyckte det var för mycket folk i matsalen

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Hotellalskare
Receptionen Hotel Packhuset, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Packhuset, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2020

Vad härligt att läsa att du hade det bra hos oss! Hoppas att vi ser dig här snart igen!

Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Bodde 4 nätter med rum mot Kalmar sund. Slitet hotell dammigt med stora dammråttor på träbjälkar och i duschen runt fästen på golvet äckligt med tjock gegga runtom. Fin utsikt ändå. Frukost ok. Kaffe o te finns och torra småkakor, inget bakat som det ståratt dom erbjuder. Enkel mat till kvällen. Industri köttbullar. Närhet till slott och Stad.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 247birgittan

Beklagar verkligen att vi inte levde upp till era förväntninar. Vad härligt att ni hade fin utsikt i alla fall. Vår ambition är nöjda gäster och vi är tacksamma att ni ger oss feedbak så att vi kan använda den i vårt förbättringsarbete. Ni är varmt välkomna hit om ni väljer att besöka Kalmar igen.