ZenHotels.com
SPARA 6 US$
eDreams154 US$
Hurb158 US$
Omdömet skrevs 3 september 2020

Ett toppen hotell på bra läge inrett i marin stil. Många av rummen ligger mot havet. Väldigt trevlig och serviceminded personal som förgyller din tillvaro. Precis intill stadsporten till centrum, nära till gamla stan och Kalmar slott.
Bra mat på hotellet som dessutom ingår i priset.

Rumstips: Önska rum mot havet
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jorgendahlgren
Receptionen Hotel Packhuset, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Packhuset, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2020

Tack för din feedbak, den gör oss väldigt glada. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 september 2020

Jättefint hotel. Superior med egen terrass mot vattnet. Hur jag än försöker finns inget att klaga på. Fick vegomat utan problem. Att äta på rummet gick jättebra. Tyckte det var för mycket folk i matsalen

Tack Hotellalskare
Receptionen Hotel Packhuset, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Packhuset, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2020

Vad härligt att läsa att du hade det bra hos oss! Hoppas att vi ser dig här snart igen!

Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Bodde 4 nätter med rum mot Kalmar sund. Slitet hotell dammigt med stora dammråttor på träbjälkar och i duschen runt fästen på golvet äckligt med tjock gegga runtom. Fin utsikt ändå. Frukost ok. Kaffe o te finns och torra småkakor, inget bakat som det ståratt dom erbjuder. Enkel mat till kvällen. Industri köttbullar. Närhet till slott och Stad.

Tack 247birgittan

Beklagar verkligen att vi inte levde upp till era förväntninar. Vad härligt att ni hade fin utsikt i alla fall. Vår ambition är nöjda gäster och vi är tacksamma att ni ger oss feedbak så att vi kan använda den i vårt förbättringsarbete. Ni är varmt välkomna hit om ni väljer att besöka Kalmar igen.

Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Hade bokat superior rum mot hamnen. Väldigt små. Instängt, ventilation fanns bara i badrummet, så trots knott var man tvungen att ha öppet på natten.
I coronatider blev man lite ställd att hotellet var fullbokat vilket ledde till mycket folk på kvällsmaten, svårt att hålla avstånd. Frukosten gick bättre ,åt ganska tidigt. Trevlig personal!

Tack Dixan67

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vårt förbättringsarbete pågår hela tiden och sedan ni bodde här har vi satt in ytteligare åtgärder för att miska på trängslen. Vi hoppas att vi får se er här igen!

Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Sen semester i Kalmar på väg till Öland. Bra hotell vid hamnen i Kalmar. Trevlig altan som utnyttjades eftersom vädret var bra. B ta kvällsmat som ingick i rummet. Rummet var bra tack vare lite större än standard. En liten miss att det inte finns några glas förutom på toaletten. Bra sängar.

Tack 441nilsl

Vad härligt att ni kunde njuta av fint väder på bryggbalkongen! Tack för besöket!